Terug naar overzicht
Beste Celine,Heb al met beide gewerkt en zoals hierboven staat is een goede afspraak tussen beiden zeer belangrijk.Met sax is trouwens minder spectaculair dan percussie. Percussie zweept de mensen op. Houdt wel rekening met een serieuse meerprijs want die vragen ook een bedrag gelijk aan een dj.Voor meer info mag je me steeds mailen, ik geef je graag hun gegevens door.mvgpartydelight@skynet.be
Indien er iets samen gemixt moet worden met een instrument is dat geen probleem voor ons. Toch opletten voor het feit, dat jullie trouwfeest (mis)gebruikt wordt voor iemand die dit de ideale gelegenheid vindt om zelf eens in de picture te staan, kunstjes tentoon te stellen ivp in te spelen op de werkelijke behoeftes van jullie gasten. (of het zou jullie zelf moeten zijn natuurlijk, da's iets anders) grtz www.discovideo.be
Wij hebben al regelmatig samengewerkt met zangers & bands.Dit werd meestal 2 à 3 keer afgewisseld met de DJ: - DJ - 30 à 45 minuten optreden van de band - 45 minuten DJ - 30 à 45 minuten optreden van de band - DJ tot eindeAls je een beetje met elkaar afspreekt, wordt dit een gezellige & swingende avond. Je hoeft je daar niet echt zorgen in te maken, iedere DJ met een beetje ervaring kan hier mee omgaan.Zorg echter wel dat de DJ altijd reservemateriaal bij heeft, want soms zie je nogal iets bij optredens van beginnende bands... Vriendelijke groeten,Thierry, Imagine Musicwww.discobar-imagine-music.be
Beste, Ik speelde samen met sax op enkele grote events...www.3sixtyone.be is het kindje van topdj Señor Funk (google hem maar eens :-) Hij stond op Tomorrowland 2009 en 2010 - TMF Awards - Zuri - Versuz - Noxx - Les Ardentes - Dour...maar hij draait ook al jaren mee in het trouwcircuit. Hij kan als geen ander trendy muziek afwisselen met de gebruikelijk oudere disco - rock - ambiance...Twijfel niet om ons te contacteren en we helpen je graag verder.Mvg,Het 3sixtyone team.