Terug naar overzicht
Super dat je je kleedje hebt gevonden! Ik heb zelf ook een Nicole Colet...die kleedjes zijn echt zo mooi hè! Geniet van je kersverse aankoop! Je zult alleszins stralen in zo'n mooi kleedje!Lieve groetjesChantal
Geniet ervan! Kheb ook een kleedje van Nicole Colet, ze zijn prachtig hé? :)
Keigoed dat je je kleedje gevonden hebt! Heb zelf ook eentje van Nicole Colet Echt wel mooie kleedjes he Heb dat van mij gevonden bij Jagrè.Grtz Jes
dikke proficiat astrid!!!Je bent het precies niet bij de deur gaan zoeken hé.Ik twijfel ontzettend tussen 2 kleedjes, echt héél lastig hoor:-)Ik zou ten laatste volgende week willen beslissen maar ik geraak er precies niet goed uit.veel groetjes en ik ben ervan overtuigd dat je zult stralen:-)
Dank je wel voor de leuke reacties! Nicole colet heeft inderdaad een heel mooie collectie ( en betaalbaar:-) ) @ Mieke; Nee inderdaad, ik was al in la sposa geweest in roeselare maar daar had ik echt niets gezien.. We hebben er dan maar een daguitstapje naar antwerpen van gemaakt:-). Ik was eigelijk ook serieus aan het twijfelen tussen 2 kleedjes ( totaal verschillend!), maar heb dan voor het kleedje gekozen dat meer 'mij' was.. Het ander kleed was supermooi ( strapless en helemaal in kant ), maar ik voelde mezelf beter in het kleed dat ik uiteindelijk gekozen heb! Nog veel succes met je keuze in ieder geval! groetjes!
Hey Astrid, ik heb mijn (Pronovias)jurk ook bij JPC gevonden. Ik werd er ook geholpen door Vicky, en de jurk die ik uiteindelijk gekozen heb, was de allereerste die zij voorstelde, en waarvan ze dacht dat die wel bij mij zou passen. Ze is dus duidelijk wel goed in haar vak :) Vond haar ook echt een sympathieke meid en ik hoop dat zij er bij de eerste pas ook terug bij zal zijn :)