Terug naar overzicht
Ik was deodorant (doekjes) vergeten. Gelukkig heb ik bij diverse (vreemde) mensen kunnen bijspuiten, want een bruid wordt niet veel geweigerd.
Paraplu's aangekocht/voorzien?in geval van slecht weer :-(....
onze ceremoniemeester zorgt voor de paraplu, hij loopt heen en weer tot iedereen in de juiste volgorde ingestapt is.MAAR laten we ervan uitgaan dat het niet regent :)
Hey Debo,Over een maand is het zover hé. ik ben ook constant aan het denken wat ik niet mag vergeten. Idd paraplu's. Maar er is zo veel om aan te denken hé.
hoi hoi,Tis nu echt niet lang meer hé? :)Bij mij zijn er nog een aantal dingen:Proefkapsel opnieuwMisboekjes afdrukkenSnoepjes voor aan de kerkVersiering voor bij mij thuis.Balpen voor gastenboekmandje voor bloemblaadjes voor ons bruidsmeisje.Liedjes voor het binnenkomen van de zaal, en na onze openingsdansTafelhoudertjes en tafelschikking....Groetjes
nee, idd niet lang meer! Ik heb vorig weekend mijn vrijgezellen gehad en nu dringt het pas echt goed door hoor.Dat van die balpen voor gastenboek, merci, dat was ik vergeten :-) Zet ik even op mn to do lijstje.Dinsdag heb ik mn proefkapsel gehad, ik was er wel content van, maar ik ga het de dag zelf toch nog net ietsje anders doen. Mn krullen bleven wel niet zo super, maar dat vond ik zelf niet zo erg, omdat 'golvend' het ook wel mooi is.Geven jullie iets aan de bruidskindjes? Groetjes
Hey Fleur,Had ook mijn vrijgezellen dit weekend :). Dinsdag mochten we om onze ringen, en dan is mijn frank gevallen. Nog een maandje maar... :)Wij geven aan de kindjes zo een grote lolly uit verschillende kleurtjes.Daar heb ik een lintje omgedaan en een klein kaartje met onze namen. En voor het binnenkomen in de kerk gaan we zowel het meisje als de jongen met bloemblaadjes laten gooien.Groetjes
Plakkers voor moest je pijn krijgen in je schoenengroetjes
Ik had een tas klaargemaakt met allemaal belangrijke spullen (platte schoentjes, veiligheidsspelden voor sleep omhoog te spelden, deo, geld voor bandje). Maar door een misverstand had mijn schoonpa die tas in onze hotelkamer afgezet. GROOT misverstand dus. Zorg er dus voor dat iedereen goed weet wat hij met welke spullen moet doen. Indien je afstanden moet rijden misschien ook voor zekerheid plannetjes uitdelen aan de familie. Terwijl wij onze trouwfoto's namen, ging mijn familie (mijn ma en haar vriend en mijn broer en zijn gezin) inchecken in het hotel. Toen ze naar de receptie moesten rijden, sloeg hun gps tilt. Gezien zij van een andere provincie afkomstig zijn en de weg niet kenden, zijn ze compleet verkeerd gereden en waren ze een UUR te laat op de receptie :-).
Als jr al getrouwd zou zijn voor de wet, mag je ook je trouwboekje niet vergeten. Groetjes