Terug naar overzicht
ik weet niet van waar je bent, maar ik heb voor mijn trouwjurk voor maatje meer bij het bruidsparadijs geweest, veel keuze. Ik vond de keuze bij de suite kleren in grote maten minder( voor de mama). Ik ben dan aan het rondhoren geweest en blijkbaar bij Cony in Aalter moet je zijn voor grotere maten suite kledij.Wij gaan er pas in januari ergens naartoe.
bij Couture Ann in Aalst hebben ze ook voor maatje meer!
Scarpellini in Oostende hebben ze ook heel mooie suitekledij voor een maatje meer. Je kan verschillende ensembles passen in maat 50 - 52 tot zelfs 56. Alles wordt op maat gemaakt, dus je kan ook perfect iets kiezen uit de kleinere maten om het dan in jouw maat te laten maken.
In lifestyle in Gent (Sint-Niklaasstraat) maken ze mooie feestjurken op maat
Bruidsmode Hasselt maakt alles op maat dit weekend opendeurdagen -10% korting op nieuwe collectie www.bruidsmodehasselt.be
weet niet van waar je bent maar mijn jurk kwam van chrandels fasion in maastricht ...ze hebben er ook feestjurken aan een spotprijsje! en in alle maten ik droeg op dat moment van het kiezen een maat 50 en raar maar waar mijn trouwjurk is maat 40!!!!! en ik ben dus niet veel afgevalle :-sgrtz renske
anders moet je eens gaan kijken bij younik in turnhoutdaar zul je zeker iets vinden veel succes!!!