TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
17-11-2011 14:01:50
Hallo,
Ik zou niet panikeren... Ik begrijp dat je haar erbij wilt hebben, maar zorg gewoon voor een back-up. Misschien je moeder, je meter, een tante, een vriendin,... Is je getuige op tijd, des te beter, dan heb je twee hulpjes. Is ze er niet geraak jij alvast op tijd klaar....
Groetjes Annelies
|
|
tima
8-9-2012
|
17-11-2011 14:11:39
ik zou ook kijken voor een back-up bij mij ist mijn mama die normaal gaat helpen met dat ze daar is om mijn haar te doen maar ze kan geen enkel keer mee naar het kleed passen dus heb ik mijn stiefmama als backup moest er iets niet lukken mijn jurk of mijn haar . mijn mama moet haar ook nog kunnen klaarmaken . Nu kdenk wel dat als getuige dat ge liever bij die ene trouw iets vroeger naar huis gaat om er stralend uit te zien als getuige van de volgende trouw je weet dat je zowiezo op veel foto's gaat staan + ze is ws ook geen 100 jaar van een klein beetje te kort aan slaap gaat niemand dood en dood de buzz van de dag zal ze wel wakker zijn
|
|
Dirk
7-7-2012
|
17-11-2011 14:55:48
Amai, hoe groot is haar engagement als getuige? Als ik dit lees, vraag ik me af of zij wel de geschikte getuige is voor jou. Misschien moet je wel op zoek naar een betere kandidaat, want kan ze dan wel garanderen dat ze op tijd aanwezig zal zijn voor het huwelijk?
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
17-11-2011 15:00:20
Hallo! Leuke getuige zeg... Kan zij zich niet gewoon de avond daarvoor 'een beetje inhouden'? Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden om (nu al!!) zo'n antwoord te krijgen. Trouwens, 9uur is nu ook niet midden in de nacht he? Ze heeft er precies niet veel voor over... Voorzie maar zeker een back-up plan met mensen waarop je zeker kunt rekenen!! X
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
17-11-2011 15:54:52
Ik zou sowieso ook voor een back-up gaan hoor, een zus, een vriendin, een nicht, ...
Als jij haar koos als getuige, dan is dat omdat zij een belangrijk persoon is in jouw leven, dan is het aan haar om op die andere trouw vroeg genoeg naar huis te komen om er te staan op één van de belangrijkste dagen in jouw leven, niet om je maanden op voorhand al nerveus te maken...
|
|
Veronique
16-6-2012
|
17-11-2011 17:17:11
Lieve bruidjes én bruidegom, bedankt voor jullie reacties, ja zelf ben ik ook wel ontgoocheld in mijn getuige. Aan mijn familie kan ik geen hulp vragen want die wonen in een andere provincie. Maar jullie hebben gelijk, ik kan maar beter uitkijken naar een back up zodoende dat ik niet in de miserie kom, ik ga alvast op zoek !
Merci voor jullie woorden ! Doet deugd ;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|