Terug naar overzicht
hey wij hebben ze zelf gemaakt als je wil kan ik je een voorbeeld geven wij hebben als zelf gemaakt gr francis
ik ben ook aan het twijfelen om zelf te maken of niet, alleen heb ik nog geen flauw idee hoe ik het zal doen
hey DorienWe hebben onze uitnodigingen via Vistaprint besteld en waren wel heel tevreden (heel goede prijs-kwaliteit).Wij hadden 1 algemene uitnodiging gemaakt met uren en plaats van burgerlijk en kerkelijk huwelijk (plus rekeningnummer en envelopje als cadeautip) en dan 3 aparte kaartjes (eentje voor de suite, eentje voor de mensen voor de receptie, eentje voor de gasten voor ons dansfeest/avondfeest).groetjesJoyce
dag Francis, kan je het voorbeeldje naar mij ook eens doormailen? maikaverdure@hotmail.comAlvast bedankt! GroetjesMaika
Hallo Dorien,Wij gaan zelf onze uitnodigingen maken volgens een model dat we op de website van carta rosa hebben gezien. Deze gaan we dan opladen op website van Vistaprint om zo te laten afprinten door hen. We hebben de afmetingen van Vistaprint opgezocht en op die grootte onze uitnodigingen gemaakt. Zodat de uitnodigingen redelijk passen in de enveloppen. En niet 'buiten maat' zijn.Wij maken 2 versies: 1 versie voor enkel receptie en 1 versie voor receptie en avondfeest.groetjesStephanie
hallo maika heb ze na je toe gestuurdhier onder de link voor de ander die ze willen zien http://i869.photobucket.com/albums/ab254/27011987/PICT0... http://i869.photobucket.com/albums/ab254/27011987/PICT0... http://i869.photobucket.com/albums/ab254/27011987/PICT0... gr francis
Hello!Wij gaan wss voor een kaart van Buromac. Via een plaatselijke drukker hebben we al 2 voorbeeldboeken meegegeven zodat je de kaarten eens in het echt kunt zien.We kiezen dus voor een bestaande kaart maar passen wel het lettertype enzo aan.Het wordt één kaart waarop tijd kerk staat alsook feestzaal (+ onze contactgegevens).Mss nodigen we nog een paar mensen uit voor de party alleen (geen diner dus) dus mss moeten we de tekst er bij een paar laten aanpassen. Ik vind het niet nodig de burgelijke trouw te vermelden, dit is normaal enkel voor de familie. Als je kiest voor een apart kaartje bij een algemene kaart, mag je normaal niet het 'envelopje' op de hoofdkaart laten drukken, dit moet op de kaartjes apart (mensen die enkel nr de kerk komen hoeven uitendelijk niets te schenken).X
P.S. Zou het ook niet een beetje extra kosten als je nog een extra kaartje laat drukken?Ik zou ook niet zo goed het nut weten van een kaart waarop enkel de kerk staat...? Succes! X
@bruidje: ik zag het nut van die kaart enkel met kerk erop ook niet in. Maar er zijn al enkele vrienden en buren van mijn ouders dat achter een fair part vragen zodat ze kunnen komen kijken en zoude iets cadeau willen geven.Ik ken die mensen niet goed genoeg voor uit te nodigen, maar zij willenblijkbaar wel iets geven omdat ze mijn ouders goed kennen.
Hey Britt en bruidje, Ik heb onze uitnodigingen ook zelf gemaakt, en hier staat enkel de kerk op, wij steken een kaartje bij voor de receptie of avondfeest of de volledige dag, ik wist niet hoe ik alles op de uitnodiging zelf zou kunnen zetten. Maar ik vind het niet mis als er een kaartje bijzit...Maar als alles op de uitnodiging zelf kan en je het ziet zitten om verschillende uitnodigingen te maken is het ook tof natuurlijk!groetjes
Ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt. De uitnodiging bestaat uit allemaal vierkante kaartjes die met een oogje aan elkaar bevestigd worden, zodat ze eigenlijk een waaiertje worden (klinkt ingewikkelder dan het is, maar heb geen foto's en de pdf zou het niet verduidelijken).Kaartje 1= ons verhaal (van de eerste kus ... een huisje ... kindjes ... tot trouwen, maar dan in verschillende lettertypes en een beetje grappig opgevat.Kaartje 2 = echte aankondiging van ons huwelijk door onze oudersKaartje 3 a = uitnodiging wallking dinnerKaartje 3 b = uitnodiging dessertenbuffetKaartje 4 = dagplanning suite.Iedereen krijgt sowieso de eerste twee kaartjes. De overigen hangt af van de doelgroep :-)Als het je niet helemaal duidelijk is dan pm je me maar en steek ik er nog eens eentje in elkaar om te fotograferen en dan te tonen.
Op deze site vind je wel een mooi voorbeeld van een zelfgemaakte uitnodiging:http://www.trouwplaza.be/maak-zelf-je-trouwkaart.html Een andere tip is www.trouwkaarten.nl, hier heb je gigantisch veel keuze en de prijzen vallen goed mee vind ik (je krijgt korting vanaf 100 kaartjes). Je kan er ook gratis 3 proefexemplaren aanvragen, dan krijg je een voorbeeldje opgestuurd zodat je de kaart effectief kan zien, want op een foto is dat niet altijd duidelijk. Ik heb op een andere naam, een ander adres en een andere pc nog eens 3 kaartjes besteld (anders lukt het niet), dus ik heb er eigenlijk 6 hihi :-)Ik vermoed dat ik ze vandaag ga krijgen met de post, ik ben benieuwd!
@Francis/Ellen, zou je je uitnodiging ook een keertje naar mij kunnen mailen aub? doriendingenen@hotmail.com Wij twijfelen nog tussen een bestaande kaart van Buromac of andere of zelf ééntje ontwerpen. Geen idee of zelf een uitnodiging maken werkelijk goedkoper is!Groetjes,Dorien