Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn verhaal/frustraties kwijt in verband met onze uitnodigingen...

17-11-2011 15:29:49

Zoals de titel het al zegt moet ik hier even mijn verhaal kwijt in verband met onze uitnodigingen.

Begin oktober zijn we naar de Ava getrokken om uitnodigingen te bestellen.

Na een week waren ze al in ons bezit. (Niets op de service aan te merken dus)

Maar wat bleek, de uitnodigingen stemden niet helemaal overeen met de uitnodiging in het voorbeeldboek. (en het proefexemplaar dat wij via internet mochten opvragen)

We hadden gekozen voor een zwarte uitnodiging met een rood inlegvel waar de tekst op gedrukt was.

Maar de uitnodiging bleek een ander soort kleur inlegvel te hebben nl. fel oranjerood. (echt geen mooi rood!)

Diezelfde avond heb ik dit via mail laten weten.

De volgende dag belden ze ons op, ze gaven de fout toe en deden het volgende voorstel:

Ofwel behielden we de uitnodigingen en kregen we 100 euro teruggestort ofwel mochten wij nieuwe uitnodigingen kiezen op hun kosten. (dezelfde uitnodigingen met het juiste kleur rood was niet mogelijk)

Op zich een mooie geste vonden wij.

Na terug enkele proefexemplaren te hebben opgevraagd besloten we voor andere uitnodigingen te gaan.

Ik mailde 31 oktober de betreffende tekst voor op de uitnodigingen door.

Twee dagen laten mocht ik dan via mail een proefdruk ontvangen.

Aangezien er wat foutjes in de proefdruk stonden (vb 2012 vergeten, een leesteken vergeten, geen rekening gehouden met de opmaak,…) mailde ik door wat er nog aangepast diende te worden.

Enkele dagen later kreeg ik dan de verbeterde proefdruk via mail.

Sommige aanpassingen waren gebeurd, andere niet……

Terug een mail gestuurd met de juiste aanpassingen. Terug een nieuwe proefdruk ontvangen, terug de aanpassingen gemaild.

Sinds vorige week dinsdag (8/11) mocht ik geen nieuwe proefdruk meer ontvangen.

Ik stuurde dinsdag (15/11) dan ook een mail met de vraag van “Het is een week geleden dat ik nog een nieuwe proefdruk mocht ontvangen, lukt het een beetje om de gevraagde aanpassingen uit te voeren?”

Waarop ik quasi meteen als antwoord krijg dat ze het druk hebben met kerstkaarten.

Vandaag nog steeds geen nieuwe proefdruk ontvangen, pffff.

Er is nog wel wat tijd aangezien we pas op 5 mei trouwen maar ik vind dat dit hele gedoe wat te lang aansleept.

Ik ben ook wat gefrustreerd omdat ze sommige aanpassingen die je vraagt gewoon niet uitvoeren. (of niet van de eerste/tweede keer)

Na de eerste keer denk je van ja ze zullen over die aanpassing gelezen hebben of ik zal de aanpassing niet duidelijk doorgegeven hebben maar als je een derde proef krijgt waar de gevraagde aanpassing nog steeds niet in gebeurd is dan begin je je wel vragen te stellen.

Hopelijk ontvang ik snel een nieuwe (juiste!) proefdruk zodat de uitnodigingen kunnen gedrukt worden.

Voilà ik ben mijn verhaal (en een beetje frustraties) kwijt.

Groetjes,

Elien

Elien
15-6-2019
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1289

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik17-11-2011 15:39:27

Hoi Elien!
Hier zou ik het dus ook van krijgen he... GRR!!
Het is duidelijk dat ze dit allemaal maar snel snel doen en het niet fatsoenlijk nalezen.
Ambetant he?! Wij trouwen een week voor jullie en ik ben nu ook enkele proefdrukken aan het opvragen. Ook hier loopt niet alles van een leien dakje hoor... :-)
Ik troost mij met de gedachte dat we nog veel tijd hebben dus ik bijt nog even door! :-)
Hou de moed erin! XXXX

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik17-11-2011 15:57:18

je niet te veel opjagen en proberen rustig te blijven
je hebt nog ruimschoots tijd voor je uitnodigingen
het is nog meer dan 5 maanden voor jullie trouw
bij ons is alles perfect gegaan en wij zijn begonnen in december met ontwerp maken en dan in januari bespreken en alles in orde zetten en daarna printen
en hadden onze uitnodigingen nog steeds veel te vroeg
en eenmaal je ze hebt liggen ze er toch maar want je moet ze niet al te vroeg aan je gasten geven (anders vergeten ze te bevestigen en dergelijke)
dus rustig blijven jullie hebben nog heel veel tijd
en komt allemaal wel goed!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-11-2011 13:35:32

Ik zou je probeeren niet druk te maken.

Wij hebben ook enkele keren correcties moeten doorgeven en zoals ik het hoor is dit geen uitzondering (wij hebben onze uitnodigingen niet via AVA besteld)

Ik neem ook aan dat ze kaarten vor december voorrang zullen geven op kaarten die pas binnen enkele maanden zullen verstuurd worden (neem ik aan).

Het komt allemaal wel in orde.

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik18-11-2011 13:55:45

Bedankt voor de bemoedigende woorden!

Er zal niets anders opzitten dan geduldig af te wachten :)

groetjes,
Elien

stefanie
5-5-2012
 Meld misbruik18-11-2011 20:20:26

Hey, wij trouwen dezelfde dag en hebben enkel nog maar de uitnodiging gekozen, zelfs nog geen proefdruk laten maken.
Wij gaan dit maar in december bestellen en ze zeiden bij de drukker dat dit nog ruim op tijd was. Dus je hoeft zeker niet te panikeren, je bent beter bezig dan ik :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...