Zoals de titel het al zegt moet ik hier even mijn verhaal kwijt in verband met onze uitnodigingen.
Begin oktober zijn we naar de Ava getrokken om uitnodigingen te bestellen.
Na een week waren ze al in ons bezit. (Niets op de service aan te merken dus)
Maar wat bleek, de uitnodigingen stemden niet helemaal overeen met de uitnodiging in het voorbeeldboek. (en het proefexemplaar dat wij via internet mochten opvragen)
We hadden gekozen voor een zwarte uitnodiging met een rood inlegvel waar de tekst op gedrukt was.
Maar de uitnodiging bleek een ander soort kleur inlegvel te hebben nl. fel oranjerood. (echt geen mooi rood!)
Diezelfde avond heb ik dit via mail laten weten.
De volgende dag belden ze ons op, ze gaven de fout toe en deden het volgende voorstel:
Ofwel behielden we de uitnodigingen en kregen we 100 euro teruggestort ofwel mochten wij nieuwe uitnodigingen kiezen op hun kosten. (dezelfde uitnodigingen met het juiste kleur rood was niet mogelijk)
Op zich een mooie geste vonden wij.
Na terug enkele proefexemplaren te hebben opgevraagd besloten we voor andere uitnodigingen te gaan.
Ik mailde 31 oktober de betreffende tekst voor op de uitnodigingen door.
Twee dagen laten mocht ik dan via mail een proefdruk ontvangen.
Aangezien er wat foutjes in de proefdruk stonden (vb 2012 vergeten, een leesteken vergeten, geen rekening gehouden met de opmaak,…) mailde ik door wat er nog aangepast diende te worden.
Enkele dagen later kreeg ik dan de verbeterde proefdruk via mail.
Sommige aanpassingen waren gebeurd, andere niet……
Terug een mail gestuurd met de juiste aanpassingen. Terug een nieuwe proefdruk ontvangen, terug de aanpassingen gemaild.
Sinds vorige week dinsdag (8/11) mocht ik geen nieuwe proefdruk meer ontvangen.
Ik stuurde dinsdag (15/11) dan ook een mail met de vraag van “Het is een week geleden dat ik nog een nieuwe proefdruk mocht ontvangen, lukt het een beetje om de gevraagde aanpassingen uit te voeren?”
Waarop ik quasi meteen als antwoord krijg dat ze het druk hebben met kerstkaarten.
Vandaag nog steeds geen nieuwe proefdruk ontvangen, pffff.
Er is nog wel wat tijd aangezien we pas op 5 mei trouwen maar ik vind dat dit hele gedoe wat te lang aansleept.
Ik ben ook wat gefrustreerd omdat ze sommige aanpassingen die je vraagt gewoon niet uitvoeren. (of niet van de eerste/tweede keer)
Na de eerste keer denk je van ja ze zullen over die aanpassing gelezen hebben of ik zal de aanpassing niet duidelijk doorgegeven hebben maar als je een derde proef krijgt waar de gevraagde aanpassing nog steeds niet in gebeurd is dan begin je je wel vragen te stellen.
Hopelijk ontvang ik snel een nieuwe (juiste!) proefdruk zodat de uitnodigingen kunnen gedrukt worden.
Voilà ik ben mijn verhaal (en een beetje frustraties) kwijt.
Groetjes,
Elien