Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Keuze juwelen?

17-11-2011 15:36:28
Hoi lieve bruidjes,
Voor welk soort juwelen gaan jullie?
Ik heb een bustierkleed en ga wss mijn haar (donkerbruin) laten opsteken in een lage knot (heel naturel, beetje 'losser').
Ik ga geen ketting aandoen dus heb ik enkel leuke oorbellen en een armband(je) nodig.
Zelf draag ik geregeld parel-oorbelletjes (stekers) maar is dit niet een beetje saai?
ik heb net zogoed veel grote/lange oorbellen. Kiezen jullie voor iets sparkly, simpel, hanger, stekers of ...?
Kunnen lange(re) oorbellen bijv. ook? Zelf vond ik deze wel iets hebben :
http://www.etsy.com/listing/74339001/bridal-earrings-bridesmaid-earrings?ref=sc_2

Pff, zo moeilijk allemaal... :-)

XXXX

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1397

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik17-11-2011 15:43:41

P.S. Als er nog iemand een leuke juwelier (regio Antwerpen) of een toffe website weet, mag je die altijd posten! (Etsy vind ik niet direct een handige site) Dank u! X

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-11-2011 15:51:49

Hey!

Ik denk dat de oorbellen van etsy zeker kunnen hoor...gezien je geen ketting verkiest, mogen de oorbellen toch wat opvallen en qua lengte vallen ze zeker mee!
Mooi!

groetjes

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik17-11-2011 15:51:53

Hello, Ik ben mijn juwelen vorige gekozen en ik heb ook langere oorbellen gekozen.
Ik draag bijna nooit knopjes, dus als ik dat dan die dag zou doen, dan zou ik mezelf niet zijn.
Ik had ook meteen die vraag en velen die me zeiden: je moet een pareltje of een knopje dragen, iets subtielers... tja spijtig maar ik kan me daar niet in vinden.
Dus heb ik wat zwaardere oorbellen genomen en een eenvoudig kettinkje, armband heb ik nog niet, omdat ik twijfel of het dan niet teveel gaat zijn.

Ik heb deze gehaald bij Issa Moda in Hasselt.
Zij hebben wel wat speciale juwelen, vind ik persoonlijk.

Bij Etsy word ik vooral gek van al die mooie haarkammen. Maar ik durf er niets via te bestellen. Ik vind het gewoon wat te riskant.

groetjes

Tiziana

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik17-11-2011 15:52:35

Ik wou dus schrijven: Ik heb mijn juwelen vorige week gekozen

Els
27-1-2012
 Meld misbruik17-11-2011 16:30:49

Hey,
kijk eens bij tohaveandtohold, zei maakt alles zelf als je niks vind tussen bestaande modellen kan ze jou misschien op vraag iets maken , ik heb mijn juweeltjes er ook van en is heel mooi, ze houd rekening met je wensen ivm kleur enz..
groetjes

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik17-11-2011 18:50:07

VICTORIA juwelen... :-)

iris
30-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 19:46:53

Ook eens googlen naar Elke Van Herck. Daar staan ook wel vaak mooie (bruids)juwelen. Soms subtiel, soms niet, maar altijd een tikje speciaal.

Groeten,
Iris

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik17-11-2011 19:50:05

hey

Zoek eens op to have and to hold... Een bruidje van dit forum die prachtige dingen maakt!

http://www.tohaveandtohold.be

groetjes
Joyce

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 20:21:06

Of kijk eens op www.lemony.nu . Ik heb mijn tiara van daar en is echt super mooi (wordt ook in een hele mooie verpakking geleverd).

Mijn oorbellen en ketting komen van www.trendjuwelier.nl . Heel handige website en ze leveren ook heel snel (binnen de 3 à 4 dagen waren alletwee mijn bestellingen er).

Lieve groetjes

Chantal

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik17-11-2011 20:45:13

Hey, ik draag waarschijnlijk zilverkleurige druppeloorbelletjes van mijn mama (something borrowed) en mijn kettinkje mag van mij gerust zoiets zijn (maar dan met een fijnere ketting): http://www.billyrose.be/products/blossom-deer-0

M.A.R.T.H.A. in Gent (rechtover kastar) heeft ook leuke, originele spulletjes.

Sarah
16-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 20:56:20

Hoi,

ik ga ook geen ketting dragen, en kies dus ook voor een set iets opvallendere lange oorbellen. Vermoedelijk zelfs in het rood, om wat kleur erin te brengen. Je kiest zelf hoeveel geld je hieraan wil geven, maar voor mezelf hoeven die echt geen stukken van mensen te kosten. Zo heb je bij Twice as Nice ook heel mooie modelletjes voor een heel schappelijke prijs!

Veel succes met de zoektocht!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik17-11-2011 21:05:49

ik heb juwelen van elke van herck!
Super lieve dame, die volledig a la carte kan werken.
Heb druppelvormige bergkristallen oorbellen , + een bijpassend parelsnoer.
De ketting is enkel voor s ' avonds, in de dag zijn het de oorbelletjes ... en mijn haaraccessoire van stephanie browne *bling bling*

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik18-11-2011 8:08:44

Hallo,

Ik had een bustier kleedje, van model vrij eenvoudig maar wel rood. Ook mijn haar was strak opgestoken in een lage rol (knot). Ik heb gekozen voor halflange oorbelletjes. Deze bestonden uit een kettinkje met daarin (op twee verschillende hoogstes) een groot en een klein ringetje met steentjes. (Ik hoop dat je dit wat begrijpt?!). Mijn halsketting had dezelfde ringetjes en mijn armbandje was ook met deze ringetjes samengesteld.

Door de dag had ik wel een kantje in mijn nek, mijn halsketting heb ik 's avonds aangedaan.

Een heel goed adresje, maar helaas niet in Antwerpen is Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt). Wie weet, tijdens een daguitstapje ofzo... . Zij is goudsmid, maar heeft ook standaard (goedkopere) juweeltjes...

In Antwerpen ken ik niet echt iemand.

Groetjes
Annelies

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik18-11-2011 9:55:25

Voor de juwelen van Elke Van Herck? In welke prijsklasse zitten we dan ongeveer?

Via Nordstrom vind je ook heel veel moois :)
http://shop.nordstrom.com/c/wedding-bride-accessories?c...

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik18-11-2011 10:47:11

Hoi bruidje,

Ik vind de oorringetjes inderdaad ook wel iets hebben.
Verder kan ik je inderdaad de site www.tohaveandtohold.be
aanraden
. Filipa is een super lief bruidje van hier op het forum en ik lees hier dikwijls heel goede en positieve commentaren van klantjes van haar.

Veel succes en groetjes!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik18-11-2011 10:49:50

Hey lieve bruidjes,
Alvast superbedankt voor al jullie reacties!
Ik ga eens rustig beginnen rondzien...! Alvast een fijn weekend allemaal! xxxx

Veerle
12-5-2012
 Meld misbruik18-11-2011 17:20:51

Ik vind deze oorbellen wel mooi (geen knopjes en toch ook niet té lang): http://shop.nordstrom.com/S/majorica-8mm-round-pearl-ho...
Wat vinden jullie ervan ?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik18-11-2011 20:24:32

Veerle, die zijn idd heel mooi, niet té en nadien nog makkelijk te dragen.
Zelf ga ik iets opvallender kiezen (eenvoudige jurk en geen ketting) vb : http://shop.nordstrom.com/s/nadri-linear-filigree-earri...

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik18-11-2011 21:11:24

De prijs van Elke van Herck kan wat varieren afhankelijk van het materiaal.
Oorbellen gaan van 35 tot 90€ ongeveer, ketting van 130 - 200€ .
Parels zijn duurder dan kristal etc etc

Groetjes,
Sarah

Elke

Meld misbruik25-11-2011 14:20:49

Dag dames!

Sinds kort ben ik ook lid van www.wijtrouwen.com en kan je via deze site ook een paar foto's bekijken.
Natuurlijk kan er op maat gewerkt worden en kan ik alles aanpassen aan jou stijl en wensen zoals Sarah dat al deed.
;-)
Prijzen zitten tussen 90-300 euro voor een collier. Alles hangt af van het materiaal dat je kiest. Maar ik kan ook naar jou budget werken.

Lieve groetjes,
Elke Van Herck
www.elkevanherck.com

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik25-11-2011 21:51:21

Mooie foto in de Flair, Elke ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...