Terug naar overzicht
Leuk! Gelukkige verjaardag trouwens :)xxxNathalie
Tof!!! Ne gelukkige verjaardag! xxx
Ooo leuk dagje zo te horen.Een gelukkige verjaardag ! :)groetjes wendy
dank u wel dames!!
Happy b-day Sandra!Leuk dat je je boeket gevonden hebt!! De beschrijving klinkt zoals hetgene dat ik zoek :-) goeie keus dus :-)
Dag Sandra, van mij ook nog een late gelukkige verjaardag :-)Is dat een winkel waar je gaan kijken bent voor je trouwboeket? Wij zijn ook nog op zoek naar een boeket voor mij en versiering voor de kerk.Wij wonen ook in Merchtem. Wij trouwen in het kerkje van Ossel in Brussegem. Wij wonen daar vlak tegenover. Als we daar gaan wonen zijn, heb ik gezegd dat ik daar wou trouwen. Ik vind het leuk dat het gaat uit komen nu :-)groetjesStephanie
@ Arianne: bedankt! er is trouwens echt een overload aan keuze qua boeketjes...vooral die draagbare dingen in 'mandjesvorm' zijn in, maar vond dat nogal zwaar...ik kan het mijne gewoon aan 1 vinger 'hangen'dus het is heel licht maar toch speciaal...ben er blij mee!!@ Stephanie: Bedankt! Oh leuk, nog een bruidje van de streek :-)! Het kerkje van Ossel is een zeeeer mooi kerkje ja!! Ik ben idd bij bloem en blad geweest in Merchtem centrum. Op dat parkeerpleintje recht over Dibango is dat (naast de apotheek en links van bakkerij Lucas). Veerle is echt toppie! Je kan er gewoon eens langs gaan en ze laat je dan een aantal boeken zien...het mijne komt uit de 'blauwe' boek :-) hihi!! Veel succes ermee!!