Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vruchtbaar dagje - bruidsboeket en bruidstaart check!!

17-11-2011 15:58:03
Hallo allemaal,

Gezien ik deze week verlof heb, toch wat meer tijd om weer vanalles voor te bereiden...

Ik ben langs bloem-en-blad gegaan in Merchtem (waar we wonen en ook trouwen) en dit zonder afspraak.
Veerle, de eigenares, haalde meteen een aantal boeken boven en liet me wat bladeren...ze gaf ook meteen aan waar een prijsverschil kan zitten in de boeketjes...
Ik had altijd een vrij klassiek 'bolletje' voor ogen met roosjes of zo...MAAAAR...het is iets helemaal anders geworden!!
Ik heb gekozen voor een soort van 'cirkeltakje'...zeg maar een langwerpig kronkelend takje met witte vanda's (lijkt op een orchidee). Modern, simpel, origineel...ik was er meteen weg van toen ik de foto zag!
Ik kan het gewoon op 1 vinger dragen...geen zwaar boeket dus!!
De kleur van het 'takje' heb ik voorlopig op licht groen...maar kan nog wijzigen naar een roze-tint...heb nog veel tijd om er over na te denken natuurlijk! Maar Veerle weet van aanpakken en ik ben er zeker van dat ze een prachtstuk zal afleveren!
De prijs voor mijn boeket zal tss 100 en 120 euro liggen...corsage voor mijn ventje 10€ en een mini versie van mijn boeket voor mijn oudste bruidsmeisje is 25€.

Me Happy!

Nog even langs de patissier geweest (Lucas in Merchtem) en gaan informeren over een bruidstaart. Komt helemaal in orde en ze rekenen 4,60€ per persoon. De dame in kwestie kent mijn mama van vroeger en ze ging er dan ook speciaal voor zorgen dat zij de levering zou doen op de w-day...heel lief!

Vruchtbaar dagje vandaag!! (misschien beetje lucky day gezien het mijn b-day is...hihi)

groetjes!!

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 807

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik17-11-2011 16:05:13

Leuk! Gelukkige verjaardag trouwens :)
xxx

Nathalie

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik17-11-2011 16:07:23

Tof!!!

Ne gelukkige verjaardag! xxx

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik17-11-2011 17:16:43

Ooo leuk dagje zo te horen.
Een gelukkige verjaardag ! :)
groetjes wendy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-11-2011 17:31:19

dank u wel dames!!

Arianne
14-7-2012
 Meld misbruik17-11-2011 18:14:05

Happy b-day Sandra!
Leuk dat je je boeket gevonden hebt!! De beschrijving klinkt zoals hetgene dat ik zoek :-) goeie keus dus :-)

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik18-11-2011 8:45:58

Dag Sandra, van mij ook nog een late gelukkige verjaardag :-)

Is dat een winkel waar je gaan kijken bent voor je trouwboeket? Wij zijn ook nog op zoek naar een boeket voor mij en versiering voor de kerk.

Wij wonen ook in Merchtem. Wij trouwen in het kerkje van Ossel in Brussegem. Wij wonen daar vlak tegenover. Als we daar gaan wonen zijn, heb ik gezegd dat ik daar wou trouwen. Ik vind het leuk dat het gaat uit komen nu :-)

groetjes
Stephanie

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-11-2011 20:54:06

@ Arianne: bedankt! er is trouwens echt een overload aan keuze qua boeketjes...vooral die draagbare dingen in 'mandjesvorm' zijn in, maar vond dat nogal zwaar...ik kan het mijne gewoon aan 1 vinger 'hangen'dus het is heel licht maar toch speciaal...ben er blij mee!!

@ Stephanie: Bedankt! Oh leuk, nog een bruidje van de streek :-)! Het kerkje van Ossel is een zeeeer mooi kerkje ja!! Ik ben idd bij bloem en blad geweest in Merchtem centrum. Op dat parkeerpleintje recht over Dibango is dat (naast de apotheek en links van bakkerij Lucas). Veerle is echt toppie! Je kan er gewoon eens langs gaan en ze laat je dan een aantal boeken zien...het mijne komt uit de 'blauwe' boek :-) hihi!! Veel succes ermee!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...