Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met PartyFlash

17-11-2011 18:37:52
Hey iedereen,

voor ons huwelijk zijn we aan het kijken voor de radar PartyFlash te gebruiken.
Zijn er koppels die dit al gebruikt hebben op hun feest?
Zo ja, was het een succes, kwamen jullie toe met het aantal strookjes, kregen jullie alle foto's mee op DVD?

Groeten
Koen & Jordan

Koen
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1405

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-11-2011 20:38:16

Heyhey,

Wij hebben niet onmiddellijk ervaring met PartyFlash maar tijdens de openingsreceptie van mijn werk stond er een gelijkaardig toestel. Vond ik wel super maar moet eigenlijk zeggen dat maar weinig mensen plaats genomen hebben voor de camera... En het waren eigenlijk altijd dezelfden die het wel deden en de rest stond erbij en keek ernaar (+/- 75%)...

Groetjes!

Evelien

Sanne
28-4-2012
 Meld misbruik17-11-2011 21:18:45

Hallo,

Wij zijn hier ook over aan het nadenken, dus ga ik dit zeker volgen.
Je hebt ook nog de flitspaal, is eigelijk juist hetzelfde.

Sanne

Koen
4-8-2012
 Meld misbruik17-11-2011 21:39:14

Hey Sanne,

de flitspaal lijkt ons ook super, maar is niet meer vrij op onze trouwdatum. Blijkbaar is PartyFlash een gelijkaardig alternatief!

Koen

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik18-11-2011 9:12:16

Dag Koen,
Heb jij een mailtje gestuurd om te weten of de flitspaal nog beschikbaar is? Ik heb dit namelijk gedaan (een hele tijd geleden), maar ik krijg geen antwoord...

groetjes,
Sofie

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik18-11-2011 9:39:06

Beste Koen,

Het videogastenboek is ook nog een optie, deze hebben wij gereserveerd voor onze trouw.
Tot hiertoe is alles heel correct en snel verlopen.
Heb ook alleen maar positieve feedback gelezen dus dit zit ook al goed.

Groetjes
Joeri

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...