TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
23-6-2012
|
17-11-2011 23:03:19
Hoi, een goede vriendin van mij heeft daar haar kleed gekocht en dat heeft haar zeer veel stress bezorgd... De eerste keer dat we gingen waren ze zeer vriendelijk, ze mocht veel passen... De prijs viel heel goed mee. Maar toen we een tweede keer terugkwamen voor de eerste pas... Amai echt ongelofelijk. Super onvriendelijk, alles rap rap, ze haalde dat kleed boven is een mini plastieken zakje zelfs niet op een kapstok ofzo. En ze moest zelf vragen naar de juweeltjes enzo want ik denk dat ze ze anders niet gekregen had. Die verkoopster was daar alleen en ze had twee afspraken tegelijk gemaakt wat ook zeer ambetant was. Dan bij de tweede pas heeft ze haar kleed 10 seconden mogen aandoen en ze mocht het pashokje niet uit. Wanneer we thuis waren heeft ze het dan eens deftig gepast en het was echt lelijk vermaakt, veel te smal, haar onderrok te lang en het kleed was niet gestreken. En de ketting was niet aangepast en die kwam veel te lang. Dan terug naar de winkel, na wat geruzie hebben ze het dan toch nog vermaakt maar met de nodige commentaar. En haar schoenen die ze 9 maanden op voorhand besteld heeft mocht ze 1 week op voorhand komen halen. Wat ik ook raar vond was dat ze alles cash moest betalen. Als ik dit allemaal met mijn bruidswinkel vergelijk, het is echt een wereld van verschil. De kleedjes bij farah love zijn tamelijk goedkoop en alles zit in 1 prijs ( schoenen, juwelen, lingerie) maar de service is echt nul. En ik heb hier op het forum al soortgelijke verhalen gelezen. Sorry dat ik zo negatief ben maar ik vond die winkel echt een vreselijke ervaring. Op haar trouwdag straalde ze wel maar die winkel heeft haar echt veel kopzorgen bezorgd. Veel succes met je zoektocht!
|
|
Nancy
19-5-2012
|
17-11-2011 23:31:39
heb hier inderdaad al veel negatief gehoord over Farah love. Ken nochtans iemand die er zeer tevreden was. Ik heb mijn kleed gekocht bij Youniek in Turnhout. Ook niet duur maar zeer goede service. Hebben er ook wel veel keuze want de kleedjes op de website vond ik niet zo mijn ding. Maar heb er dus wel mijn kleedje gevonden.
nog veel succes!!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
18-11-2011 13:16:26
Ik ben 1 keer langs gewest bij Farah Love. Omdat het paket dat ze aanbieden echt goedkoop is voor de hoeveel heid dingen je krijgt. Maar als je dan de jurken past , de stoffen voelt en de afwerking bekijkt is het eerder aan de dure kant.
Die eerste keer was de verkoopster niet vriendelijk. Ze vroeg ook enkel wat ik in gedachten had en naam zelf enkele kleedjes dis ik dan mocht passen.
Het voelde ook erg pucherig aan. Ik ben in september langs geweest en volgens haar moest ik zeer snel beslssen of ik had geen jurk meer gehad tegen juni...
Sorry voor de negatieve reacties maar ik was niet echt enthousiast. Als je vergelijkt met andere winkels is er een groot verschil.
|
|
Annelies
10-9-2011
|
18-11-2011 13:34:41
Ik heb daar ook geen goede ervaringen mee. Ze vroegen aan mij of ik al ergens anders was geweest en ik antwoordde natuurlijk ja, en ik zei welke winkel ik was geweest. En dan zeiden ze zo van: ja, dat is nen hele dure winkel en bla bla bla... Ik heb ongeveer 4 kleedjes mogen passen en voor de rest hadden ze niets voor mij zeiden ze... Inderdaad daar kan je zo alles in een pakket kopen. Ik vroeg dan ook hoe die juwelen eruit zagen en welke schoenen... ik mocht deze amper zien. Ik was net op 1 van de opendeur dagen en ik moest al de volgende dag beslissen anders was ik het voordeel kwijt. Ik vroeg dan: stel ik koop het kleed buiten de actie hoeveel betaal ik dan. Ze gaven me dan een prijs en dat was dan evenveel dan de winkel waar ik voorheen was geweest en volgens hen nen dure winkel ! Ik ben daar buiten gekomen en had echt een slecht gevoel erbij... Ik ben blij dat ik mn kleed er niet besteld heb...
Succes nog !
|
|
Sara
6-10-2012
|
18-11-2011 14:10:10
ik ben er zelf niet geweest maar op de trouwbeurs in antwerpen hebben ze echt gigantisch gelogen tegen mij. Ik vraag aan hen van ja hebt u ook grotere maten. jaja zeker tot maatje 60 zei die vrouw. nadien de brochure gekeken, tot maatje 52 meer niet. Dus ik bel en ik ben afgeblaft geweest echt schandalig.
|
|
darinka
15-9-2012
|
30-11-2011 13:15:16
Ik heb lijn kleedje bij Farah Love gkocht omdat we met de pasbeurt heel vriendelijk gehilpen zijn.(Ben nu benieuwd naar de 1ste pas mag 7weken voor onze trouw bellen voor de afspraak) Ik heb 20 of 30 kleedjes mogen passen en we hebben elke keer besproken wat ik er niet of wel goed aan vond en zo is ze uiteindelijk met mijn droomjurk boven gekomen. Toen ik vroeg of ik een week later mocht terugkomen met mijn grootmoeder(die ziek was bij de eerste afspraak) om de jurk aan haar te laten zien was dit ook geen probleem.
Ik ben dan een paar dagen daarna bij Het Bruidsparadijs in Merksem gaan passen en ik vond de jurkjes daar allemaal heel ouderwets en ik had gevraagd om enkel kleedjes van het pakket te laten zien en dat zag je van ver was héél slechte kwaliteit. En ik vond ze daar héél opdringerig.
Zo zie je maar dat ervaringen kunnen verschillen en je misschien ook een beetje geluk moet hebben met de verkoopster. Als je naar Farah Love zou gaan kun je best vragen naar Esther. Zij was mijn verkoopster en heeft me op mijn gemak laten voelen en was hééééél vriendelijk. Toen ik eenmaal besloten had over mijn kleedje heeben we direct juwelen en schoenen gekozen.
|
|
Daisy
17-11-2012
|
30-11-2011 22:07:58
Ok, hoi iedereen, hier dus het finale verslag:
Toen ik het berichtje schreef met de vraag wat jullie ervaring met Farah Love was, was ik al gaan passen en had ik al mijn droomkleed gevonden en een afspraak gemaakt om het nog eens te passen en te bestellen. Toen bedacht ik dat ik misschien best even op dit forum zou kijken (ik weet het, een beetje laat :s), maar uiteindelijk ben ik dan toch gegaan en op mijn gevoel afgegaan. Het kleed is echt wat ik wil, ik voel me mooi (ik heb niet het perfecte maatje, ver van, dus het is niet makkelijk om dat van mezelf te zeggen) en dat is echt wat ik wil. De verkoopster die me geholpen heeft was echt twee keer heel vriendelijk (weet haar naam niet) en behulpzaam en zoals Darinka zei ook direct bij bestelling schoenen en juwelen gekozen. (Ik had misschien ook Esther als verkoopster). De andere verkoopster was inderdaad niet zo supervriendelijk, maar bon, uiteindelijk stond alles correct op papier en ik moet inderdaad 7 weken voor de trouw opnieuw contact opnemen voor een pasbeurt. Ik hoop dat dat ook in orde zal zijn, maar van alle negatieve commentaren die ik heb gevonden waren er maar weinig echt over de kwaliteit, de meesten waren over de onvriendelijkheid en dat deel is zo ongeveer voorbij nu =) Ik had ook recht op het pakket en het was absoluut niet daarvoor dat ik interesse had, maar een hele week kon ik aan niets anders denken dan aan DAT kleed, dus dacht ik: dan kan ik er maar beter van profiteren en het pakket kiezen dan nog naar 10 winkels te gaan om uiteindelijk (voor veel meer geld) naar dezelfde winkel terug te keren.
So, I sealed the deal :) Besteld en nu afwachten maar...
In elk geval heel erg bedankt voor al jullie opmerkingen, zowel goede als slechte. Alleen had ik het veel vroeger moeten vragen ;)
Veel succes met jullie zoektochten nog!
Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|