Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie feestzaal + ceremonie

18-11-2011 7:02:41
De zoektocht naar een geschikte feestzaal is nog steeds bezig.
Dat nu niet alleen. Wij trouwen in november dus niet altijd zo'n goed weer...
Nu gaan we een vrijzinnige ceremonie houden. Mijn vriend wou dit buiten doen, maar we zouden het 's avonds doen.
Fotograaf zei ook al dat het moeilijk gaat om dat buiten te doen daar het al vroeg donker wordt, en het dus moeilijk wordt om goede foto's er van te nemen.
Dus nu op zoek naar een geschikte locatie waar we het eventueel ook binnen zouden kunnen doen. Of buiten maar genoeg verlichting.

Weet er iemand zo'n plaatsen. We zijn zelf van Hemiksem. Dus liefst in en rond het antwerpse.

Vicky
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1185

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik18-11-2011 7:54:40

Familia in Nijlen. Aan de feestzaal is een prachtige erker/veranda. Foto's kan je op hun site zien en daar doen ze dikwijls ceremonies. Veel succes met de zoektocht!

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik18-11-2011 8:32:14

Hey,

wij doen dit in feestzaal De Kievit in Kalmthout.

We mogen hun pergola (veranda) hiervoor gebruiken, helemaal van glas, dus dan heb je toch nog het zicht op buiten hé :-)

Groetjes
Tabita

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik18-11-2011 15:07:38

Hey Vicky,

wij hebben dit gedaan in het Godshuis. Dat is misschien wel wat ver voor jullie.. We zijn wel ongelooflijk tevreden over die feestzaal en ik zou hem aan iedereen aanraden. De viering ging door in een heel mooie zaal, de kapel. Echt prachtige locatie, zeer goede organisatie, heel lekker eten en super bediening.

Veel succes alleszins met de zoektocht!

Lieve groetjes,
Hanne

Vicky
18-8-2018
 Meld misbruik18-11-2011 18:11:45

Bedankt voor de reacties,

Maar Nijlen en Kalmthout is toch wat te ver voor ons. Wij zoeken echt regio Hemiksem, Hoboken, Wilrijk, Schelle, Rumst, Kontich, Aartselaar, Antwerpen zelf, Berchem, Linkeroever, Deurne. Maar verder dan dat willen we toch niet gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info