Terug naar overzicht
Leuk idee!
Hey hey, Ik had ook dat idee voor something blue! Maar ik vond het ook nogal prijzig op etsy.com... Ik zal zeker eens langsgaan in de Zeeman super!
Ik heb het gratis gekregen bij de aankoop van mijn schoenenEn het hangt eronder.
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe maak je dat dan vast? Kleef je dat op je schoenen met secondelijm ofzo?
Dat zijn klevertjes (en blijft stevig hangen). Dat was ik er vergeten bij te zeggen ;-).
Hey,super, ikzelf wou dat met kleine blauwe steentjes doen... maar is vrij complex om die er allemaal één voor één op te lijmen... dus zeker leuk alternatief.groetjes Ellen
Dat lijkt me dan inderdaad wel iets leuk seg. Ik zag het niet echt zitten om met lijm aan de slag te gaan, vandaar mijn vraagje :)..Bedankt voor de tip!
mss een raar vraagje, maar niemand ziet die I Do toch niet op de onderkant van jeschoenen, of wat is juis de bedoeling ervan?
Idd een heel leuk (en vooral goedkoop) alternatief!Maar is vilt niet vrij glad? Heeft iemand al geprobeerd om met haar schoenen te lopen met vilt eronder? Ik heb zo het idee dat je minder grip hebt op die manier...
Check - staat ook al tijdje tss mijn favorieten op mijn etsy account!! :-)Maar in de schoenenwinkel waar ik ga, verkopen ze die ook...dus ik zal nog zien waar ik ze aankoop! Echt leuk é...groetjes
@Marijke, dat kleeft op de plek waar je niet stapt (heb hakken, dus hangt op het stuk tussen zool en hak, snap je?) @Nikki, het klopt dat niemand dat ziet en da's inderdaad mijn bedoeling :-). Ik ga er wel leuke foto's van laten maken.
@ Imke: zo ver had ik idd nog niet nagedacht... na een lange werkweek wil de bovenkamer niet meer altijd even vlot meewerken
Sommige mensen moeten op hun knieën gaan zitten tijdens de kerkdienst... Dan zie je het wel e ;)