Terug naar overzicht
Ik ga voor de tweede keer trouwen, in mei. Deze keer ga ik de tradities totaal niet volgen, maar destijds (12 jaar geleden) deed ik het zo:* iets nieuw: was mijn kleedje* iets oud: waren mijn oorringen* iets geleend: het ringenkussentje van mijn neef* iets blauw: kousenband en lingerie waren heel licht blauwSucces!!San
kan je misschien geen mooi zakdoekje van je oma lenen? of een haarspeldje van een vriendin?of een toilettasje of parfum van je (schoon)zus?het kan iets klein zijn, he... of iets dat niet onmiddellijk zichtbaar is?
Hoi bij mij zou het zijn:*iets nieuws= mijn kleed*iets oud= ofwel een juweeltje van mijn oma of een zakdoekje...(nog te beslissen)*iets geleend=het bruidstasje van mijn zus*iets blauws=de kousenbandIets geleend daar kan je veel kanten mee op zoals Carrie ook zegt... bij mij was het toevallig het bruidstasje van mijn zus, dat had de verkoopster uit de bruidwinkel mij ook al aangeraden. Het is niet iets wat je echt bij je gaat hebben, maar voor die dag heb je het geleend Groetjes xxx
Hoi,Ik ben er ook niet niet helemaal uit bij dat 'geleend'...*sth new: uiteraard mijn kleedje :-)*sth old: de VW Kever waar we in trouwen (dit kan ook het geleende zijn)*sth borrowed: weet ik dus niet...*sth blue: I Do stickers op mijn schoentjesIk heb ook nieuwe juwelen, dus die kan ik al niet gebruiken...moeilijk!groetjes
Hoi, *iets nieuws= mijn kleed*iets oud= weet ik nog niet*iets geleend= de sjaal leen ik van een vriendin, haar kleed was van dezelfde ontwerper en het is dezelfde kleur.*iets blauw: kousenband, dee krijg ik in de winkel bij mijn kleed
Hoi,iets nieuws = kleediets oud = weet ik nog niet, misschien een juweeltje ofzo, alhoewel ik liever iets nieuws koop :)iets geleend = ik ga een broche van mijn oma vragen voor aan mijn bruidsboeket te laten makeniets blauws = kousenbandgroetjes
Ik leende de stola van de tante van mijn man die enkele maanden voor ons trouwde.Kan je eventueel geen panty of iets dergelijk lenen van een vriendin ofzo???