Terug naar overzicht
Ik heb je een mail gestuurd.Ik ga er binnenkort nog 16 maken, pff, erg leuk om te doen, maar veel werk.
Bedoel je echt zelfgemaakt? Of zelf ontworpen?Ik stuur je sowieso een email :))
het zijn de zelf ontworpen eigenlijk vooral :)heel mooi kaartje trouwens, dank u.
oh jullie mogen dit ook naar mij sturen doriendekock@hotmail.comalvast bedankt ! x
zouden jullie ook naar mij willen sturen aub? rivolino@live.beBEDANKT!!
Leuke topic, kan dit ook doorgestuurd worden naar mij?deconinck_titia@hotmail.comBedankt!!!!
Indien mogelijk, graag ook naar mij sturen;catteeuwtine@hotmail.beDANK JE WEL !!!!
Wij zijn ook aan het kijken om onze uitnodigingen zelf te maken met vistaprint, dus alle voorbeeldjes zijn ook hier welkom: nele.nelissen@gmail.com
Wij zijn ook geïnteresseerd: jurgen_van_beneden@hotmail.comAlvast bedankt!Annabel & Jurgen
Klinkt nogal cliché na al die berichten, maar mag gerust ook doorgezonden worden.danitza.pollet@hotmail.comthx :-)
naar mij mogen jullie het ook altijd sturen, want ik word een beetje gek van die uitnodigingen :-)ik had ergens iets gevonden om zelf te maken, maar als ik da maakt, dan trekt da echt op nix...jili.de.weyer@gmail.comDank jullie wel X
Hallo,Kunnen jullie de zelfgemaakte kaartjes ook naar mij doorsturen. Ik ben volop in de ontwerpfase en kan dus echt wel wat inspiratie gebruiken!engeltje124@hotmail.comBedankt!tatiana