TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
benita
8-9-2012
|
18-11-2011 21:30:32
Oeps foutje, het is Pierre Yves. had een S te veel geschreven
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-11-2011 10:01:00
Hey Benita,
Idd, het meisje met de bril is ook bij mij even langs geweest en zij leek me heeeeeeel vriendelijk...je hebt geluk gehad :-). Ik had een iets oudere dame, maar ook zij was heel correct hoor...Al bij al vond ik PY zeker niet slecht!
groetjes!
|
|
Annelies
22-9-2012
|
19-11-2011 10:55:38
Hey Benita,
Hier ook een zéér tevreden bruidje over de service en de vriendelijkheid van PY!! Raar dat meningen (en dus blijkbaar gedragingen van verkoopsters) zo kunnen verschillen.... PS: ik had trouwens de oudere dame met het Franstalig accent, en ook heel tevreden over! Sigrid (meidje met zwarte bril) is ook een aantal keren kijken toen ik de jurken aanhad... Ook hier niks dan lof! Ik mag terug voor 1ste pas op 28 maart....ik kan al niet meer wachten!
Grtjs A.
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
19-11-2011 13:55:30
Heb zelf ook zeer uiteenlopende ervaringen gehad met PY in Aalst: twee weken geleden ben ik er voor het eerst gaan passen op zaterdag. Ondanks afspraak toch eerst een half uur moeten wachten, en dan eigenlijk echt niet zo vriendelijk ontvangen. Toch gebleven, want ze hebben heel veel keus hè, en prachtige merken. Maar de dame die ik had deed me dingen aandoen waarvan ik zei dat ik ze eigenlijk niet mooi vond, ze was echt niet vriendelijk, ik mocht zelf niets aanduiden uit de rekken, kortom niet zo'n fijne ervaring (zeker niet in vgl. met Elena in Deinze waar ik ook al eens was geweest). Uiteindelijk toch een mooi kleedje gevonden, stond me goed, daar niet van, maar ik had niet echt een wow-gevoel. We hebben ons dan toch laten overtuigen en een voorschot betaald, maar tegen dat ik thuis was, was ik echt in tranen omdat ik helemaal niet overtuigd was en het gevoel had dat ik gepushed was. Twee nachten niet geslapen en op maandagochtend meteen teruggebeld om mijn probleem uit te leggen. Ze waren echt heel behulpzaam en ik mocht onmiddellijk komen voor een nieuwe afspraak, met een andere verkoopster. Die keer had ik ook die dame met Franse tongval, en zij was echt SUPER! We zijn helemaal opnieuw begonnen, zijn alle kleedjes afgelopen en zelfs de baas heeft zich ermee gemoeid: ze hebben dus geen enkele moeite gespaard om me toch een fijne ervaring te bezorgen. Die tweede afspraak was dus een hemelsbreed verschil in vgl. met de eerste keer, en ik heb dan ook echt mijn droomkleed gevonden nu: helemaal blij! ;-) Ik ga pas terug in juni voor de eerste pas, dus nog veeeel te lang wachten, maar ik trek me op aan de foto's die we mochten maken ;-))
|
|
benita
8-9-2012
|
19-11-2011 17:39:00
@ Elisabeth; Amai, zo spijtig dat dit de 1ste keer zo is tegengevallen zeg! blijkbaar is het toch te zien welke verkoopster je hebt, ik had de jonge vrouw met zwarte bril, die was echt super! ben wel op een maandag morgen geweest en mijn 2de pas zal ook op maandag zijn en ik ga wanneer ze pas open gaan, dus dan is het niet druk dus dat scheelt wel. naar de verkoop toe heb je wel gelijk, toch wel pusherig das wel spijtig, maar zo zijn nu 1x verkoopsters he. het is wel lang wachten voor de 2de pas e, ik kijk bijna elke dag naar m'n kleed op internet Nog veel succes iedereen met de verdere voorbereidingen!!!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
19-11-2011 22:08:06
Tjah, het klikte mss niet zo goed tss mij en de eerste verkoopster ;-) Maar ben wel blij dat ze het bij PY zo goed hebben opgelost, dus ben in het algemeen zeker tevreden over de winkel daar! Mss komen we elkaar daar nog eens tegen ;-) Jij ook veel succes verder!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
20-11-2011 18:59:46
Hey,
Ik ben zelf in PY ook geweest en had de oudere dame die inderdaad wel heel vriendelijk was en geduldig. Maar ik kan niet om met mensen die 1. enkel naar uwen mond spreken en niet hun mening geven. (Het ene kleed staat je het andere niet, zij moeten daar in mijn ogen eerlijk over zijn!!) 2. Die toch lichtjes druk uitoefenen om te kopen. Toen ik zei dat ik wou nadenken erover, wouden ze me direct de dag erna opschrijven om terug te komen. En als ik zei dat ik iets langer nodig had dan 1 dag, zag je dat het hun echt niet aanstond!!
Ik ben blij dat het bij u vlotter is verlopen.
Nog veel succes!
|
|
benita
8-9-2012
|
20-11-2011 19:30:39
@Stéphanie; naar de verkoop toe is dit inderdaad niet plezant dat ze je onderdruk zetten, je kan altijd eerst ergens anders gaan kijken é, je moet gaan waar je je 100 procent goed voelt. Ik had al direct bij mijn 1ste kleed dat waauw gevoel en het is dat kleed dan ook geworden, de 2de winkel dat ik ging had ik ook terug het zelfde kleed aan, dus wist ik snel dat ik geen betere jurk ging vinden. Nog veel succes in het zoeken naar jouw droomjurk!!!
|
|
virginie
7-7-2012
|
20-11-2011 20:09:24
Hallo, Ik heb ook gekocht bij pierre yves, Heb overal rustig mogen kijken en dan passen tot ik het wauw gevoel verkreeg.... ik was ook tevreden van de services en de verkoopsters. Inderdaad wel pusherig bij het onmiddellijke voorschot....Ben inmiddels al terug geweest en heb de sluier geannuleerd en toch waren ze nog zeer vriendelijk. Mijn tweede pas is 17december. Veel succes allemaal.
|
|
sanne
25-8-2012
|
21-11-2011 11:01:51
Ik ben dit weekend ook bij PY langsgeweest en het was een aangename ervaring. Ik had ook de dame met de franse tongval en de baas is ons ook met raad komen bijstaan. Ik heb een prachtig kleed gevonden dus beter kon het niet zijn :-)
|
|
Benedicte
|
9-6-2012 12:27:04
Mijn trouwjurk ook gekocht bij Pierre-Yves in Aalst. Ondertussen bijna een jaar getrouwd...het was een prachtjurk. Heel tevreden van service!! Heel vriendelijk en behulpzaam, geen gepush in keuze maken!! TOP!!
|
|
Laura
|
22-2-2014 17:58:00
Ik wil toch even ook een opmerking maken bij Pierre-Yves. De verkoopster op zich was heel vriendelijk. Ik vond echter 2 zaken echt niet leuk: 1) Ik moest me omkleden, niet in een pashokje, maar in een afgeschermd deel van de winkel, samen met nog iemand anders. 2) Ze probeerden me een jurk van Marylise te verkopen als `exclusief ontwerp`, exclusief en alleen gemaakt voor Pierre-Yves. Als ik die wou diende ik zeer snel moest beslissen, want er waren maar 2 maten meer ( vreemd,...dacht dat dit op maat werkt gemaakt...). enfin, zeer exclusief allemaal, en je vind het zeker niet op internet.`En voor die jurk een zeer goedkope prijs´. (goedkoop is relatief waarschijnlijk...) Natuurlijk had ik de naam van de jurk onthouden en erna op internet gezocht: ik heb ze niet allen gevonden, het bleek ook nog een jurk te zijn uit de collectie van Marylise van 2007-2008...geen exclusief ontwerp dus, maar een stockoverschotje... Heb dus wel een beetje een gevoel van `list en bedrog`hierbij... Heb ondertussen een ander trouwkleed gevonden bij de Modeshow in Geraardsbergen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|