Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousenband?

19-11-2011 9:38:04
Hey mede -bruid en bruidegommen,

Al eventjes geleden dat ik nog een berichtje plaatste, maar nu vroeg ik me toch af hoe dat zit met de kousenband. Ik ben niet echt van plan kousen te dragen, dus voor het nut hoef ik het niet te doen. Hoeveel kost zoiets ook? En doe je er iets mee op je huwelijk zelf? Zijn er veel bruidjes die het nog dragen en waar koop je een kousenband?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Dank je wel

groetjes

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 829

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik19-11-2011 10:20:57

Hoi! Ikzelf heb mijn kouseband cadeau gekregen, dus geeft er natuurlijk wel een betekenis aan! Wat de oorspronkelijke betekenis of het net er van is weet ik in principe zelf nie! Eens googlen! Ik weet wel dat ze de mijne gekocht heeft in hunkemoller! Kostprijs weet ik niet maar denk ergens een 10€ ofzo?

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik19-11-2011 11:03:14

Mijn vriendin die anderhalf jaar geleden getrouwd is, heeft i.p.v. haar bruidsboeket, haar kousenband weggegooid voor de 'single ladies'. Ik heb die toen gevangen en ze heeft mij gevraagd of ik die dan op mijn trouw wil dragen. Ik ben niet van plan om dat de hele dag te dragen, enkel wanneer de 'garter toss' eraan komt.

Els
27-1-2012
 Meld misbruik19-11-2011 11:28:17

Hey, Mijn kouseband is van hunkemoller, 8.50euro of zo , mijn (toekomstige) man vond dat het niet mag ontbreken hij heeft hem gekocht
groetjes

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik19-11-2011 11:38:20

Ik heb hem ook gekregen van een vriendin (van Veritas). Mijn kleed laat niet echt toe een kousenband te dragen omdat je hem door de stof zou zien maar ik ga hem ook wegkatapulteren denk ik ;).

Groetjes

inge
15-9-2012
 Meld misbruik19-11-2011 16:28:15

Ik ben niet van plan om zo'n ding aan te doen. Haha. Een vriendin van me stelde voor om de hare door te geven en heb het beetje weggelachen. Hopelijk vergeet ze het.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-11-2011 17:48:55

Ik denk ook niet dat ik een kousenband ga dragen...
Maar gewoon 1tje meedoen als alternatief voor het gooien van bruidsboeket lijkt me wel wat...hihi!! Heb deze week net mijn bruidsboeket gekozen en dat is gewoon véél te mooi om mee te gooien :-)!!

groetjes

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik19-11-2011 20:42:30

Mijn mama heeft meteen eentje besteld in de winkel nadat ik mijn jurk had gekozen, ik denk dat het 12 euro kostte. Heb ook een beetje schrik dat hij heel zichtbaar zal zijn omdat mijn jurk nogal aansluitend is... Maar vind het er gewoon ergens wel bij horen ;) en hij heeft ook een fijn blauw strikje, dus da's al meteen something blue. En anders spaar ik hem voor de Garter Toss ;)

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik20-11-2011 16:38:26

Ik heb de mijne voor 2 euro in zeeman gekocht (is geen traditie maar vond het wel leuk) en ben hem uiteindelijk vergeten aandoen :s

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik20-11-2011 18:49:02

Ik heb ook een kousenband gekocht en ga 'm zeker dragen! Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet helemaal maar bij ons is het de traditie dat de bruidegom deze op het feest uitdoet, mét zijn tanden :) Dezelfde kleur en afwerking als mijn bruidslingerie en van hetzelfde merk (Marie-Jo), kostte zo'n 35 euro.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...