Terug naar overzicht
Hoi! Ikzelf heb mijn kouseband cadeau gekregen, dus geeft er natuurlijk wel een betekenis aan! Wat de oorspronkelijke betekenis of het net er van is weet ik in principe zelf nie! Eens googlen! Ik weet wel dat ze de mijne gekocht heeft in hunkemoller! Kostprijs weet ik niet maar denk ergens een 10€ ofzo?
Mijn vriendin die anderhalf jaar geleden getrouwd is, heeft i.p.v. haar bruidsboeket, haar kousenband weggegooid voor de 'single ladies'. Ik heb die toen gevangen en ze heeft mij gevraagd of ik die dan op mijn trouw wil dragen. Ik ben niet van plan om dat de hele dag te dragen, enkel wanneer de 'garter toss' eraan komt.
Hey, Mijn kouseband is van hunkemoller, 8.50euro of zo , mijn (toekomstige) man vond dat het niet mag ontbreken hij heeft hem gekocht groetjes
Ik heb hem ook gekregen van een vriendin (van Veritas). Mijn kleed laat niet echt toe een kousenband te dragen omdat je hem door de stof zou zien maar ik ga hem ook wegkatapulteren denk ik ;). Groetjes
Ik ben niet van plan om zo'n ding aan te doen. Haha. Een vriendin van me stelde voor om de hare door te geven en heb het beetje weggelachen. Hopelijk vergeet ze het.
Ik denk ook niet dat ik een kousenband ga dragen...Maar gewoon 1tje meedoen als alternatief voor het gooien van bruidsboeket lijkt me wel wat...hihi!! Heb deze week net mijn bruidsboeket gekozen en dat is gewoon véél te mooi om mee te gooien :-)!!groetjes
Mijn mama heeft meteen eentje besteld in de winkel nadat ik mijn jurk had gekozen, ik denk dat het 12 euro kostte. Heb ook een beetje schrik dat hij heel zichtbaar zal zijn omdat mijn jurk nogal aansluitend is... Maar vind het er gewoon ergens wel bij horen ;) en hij heeft ook een fijn blauw strikje, dus da's al meteen something blue. En anders spaar ik hem voor de Garter Toss ;)
Ik heb de mijne voor 2 euro in zeeman gekocht (is geen traditie maar vond het wel leuk) en ben hem uiteindelijk vergeten aandoen :s
Ik heb ook een kousenband gekocht en ga 'm zeker dragen! Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet helemaal maar bij ons is het de traditie dat de bruidegom deze op het feest uitdoet, mét zijn tanden :) Dezelfde kleur en afwerking als mijn bruidslingerie en van hetzelfde merk (Marie-Jo), kostte zo'n 35 euro.Groetjes