Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hold up kousen

19-11-2011 13:30:42
Hoi bruidjes,
Wie van jullie draagt op "the day" kousen?
zo van die hold up kousen,
blijft dat goed zitten? En schuif je niet te veel in uw schoenen? ben nog aan't twijfelen of ik er ga kopen,
mijne toekomstige zou dat wel zien zitten
Alvast bedankt voor de eventuele reactie's!

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 765

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-11-2011 14:12:12

Ik draag er geen :-). Als ik nylons draag, ben ik altijd mijn schoenen kwijt tijdens het dansen en bovendien zorgen hold-ups (voor zover ze al blijven zitten) voor "uitstulpingen" aan je bovenbenen als je wat zwaardere bovenbenen hebt :-). Gewone nylons zijn dan weer super onhandig als je met je trouwkleed aan naar het toilet moet ;-).

Groetjes!

Evelien

inge
15-9-2012
 Meld misbruik19-11-2011 16:18:14

Ik draag ook geen kousen. Vind dat ook niet zo makkelijk. Hold ups heb ik al gedragen en dat blijft wel goed zitten, maar ik droeg dat dan als alternarief voor gewone nylons onder een kortere rok. Maar mijn trouwjurk is lang, dus heeft het geen zin om kousen te dragen. Alleen maar een belemmering als je het mij vraagt. Groetjes.

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik19-11-2011 18:03:58

Moest ik kousen dragen op mijn trouwdag, kies ik sowieso voor hold up kousen. Heb een paar en die blijven goed zitten. Ik vind deze ook veel practischer dan gewone nylons en hierbij krijg je ook geen instulping (of hoe moet ik dat verwoorden) ter hoogte van je zij, waar je nylons eindigen.
Ben nog aan het twijfelen voor het feit dat ik snel blaren krijg als ik met blote voeten in mijn schoenen zit. Ik denk dat ik het een beetje ga afwachten en zien hoe mijn schoenen zich aan mijn voeten houden. Als ze zouden los zitten aan mijn voeten met kousen, zal ik geen kousen kiezen. Ik wil niet de hele dag moeten opletten dat ik mijn schoenen kan verliezen.
groetjes

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik19-11-2011 18:56:55

ik heb er gekocht bij Wolford stay ups prijs 28 euro, en dan siliconen gekocht, das een strip om in je schoenen te leggen kost 7 euro ofzo kan je daar ook kopen , dan schuiven je nylons niet

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik19-11-2011 19:11:42

Ik ga er zeker aandoen.
In het ergste geval doe ik ze gewoon halverwege de dag af. Maar dan staan ze toch mooi op de opmaak foto's.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik19-11-2011 19:21:27

ze verkopen er bij C&A aan 7 euro, en weet van een vriendin dat ze super goe waren!

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik20-11-2011 10:56:51

Ik heb er ook aangehad op mijn dag, stay ups! Ik heb er geen seconde spijt van gehad. Je moet anders als je uw schoenen langere tijd aanhebt in huis bvb om in te lopen maar eens een schoen aandoen met en een schoen aandoen zonder! Ik vond niet dat ik gleed in mijn schoenen, maar merkte na een tijd rechtstaan echt wel verschil naar druk toe.

In bruidswinkel hadden ze mij dit aangeraden en dacht ook eerst van het niet te doen, putje zomer getrouwd, maar ben blij dat ik het heb gedaan en zou het zo opnieuw doen! Sindsdien draag ik veel sneller nylons of stay ups dan, dan vroeger!

En zoals hier al iemand zei, je kan ze altijd weer uitdoen als ze toch niet comfortabel zouden zitten....

benita
8-9-2012
 Meld misbruik20-11-2011 12:36:05

Al bedankt iedereen voor de vele reacties!!!!!

@Sharon; goede tip!
kan ze inderdaad nog uitzwieren als ik ze beu ben he

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik20-11-2011 14:02:02

Idem als Sharon .. Ik draag dit normaal ook nooit maar had op onze trouwdag ook stay ups aan en was hier heel blij om .. Ja het schuift wat meer maar je krijgt tenminste geen blaren. Zonder kousen gaan je voeten echt wel meer "opzetten" naar de avond toe en gaat dit schuren .. Moest je ze toch lastig vinden doe je ze gewoon uit :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...