TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsy
25-5-2012
|
19-11-2011 19:05:29
Hoi, wij trouwen eind mei en aangezien ik een bleek type ben, ga ik half maart starten met de zonnebank, dus zo'n 2 maand op voorhand. Héél bruin hoef ik niet te zijn (dan herken ik mezelf niet meer ) maar mn velleke moet toch wel wat afsteken tov mn kleed.
Groetjes!
|
|
martine
12-8-2011
|
19-11-2011 19:35:05
Hallo Ann, Ik ben op 12aug getrouwd en ben naar de zonnebank begin juni beginnen gaan.Ik had een mooi kleurtje,al was het niet 'te'.In het begin ging ik 1 maal per week ,vanaf aug zo om de 4 dagen. groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding
|
|
Jana
5-5-2012
|
20-11-2011 10:16:10
hoi,
ik ga ook aan de zonnebank beginnen :) maar mij hebbe ze wel aangeraden al van voor je proefmake up te beginnen! zodat de visagiste al een idee heeft wat voor make up dat ze dan moet gebruiken! groetjes x
|
|
Kendra
21-5-2011
|
20-11-2011 16:36:15
Hoi,
Ik ben begonnen een maand voor de trouw want ik wilde niet overdreven bruin zien, gewoon zodat het wit eraf was.
Ik ging dan wel 3 keer per week.
Groetjes, Kendra
|
|
Laurence
31-3-2012
|
20-11-2011 16:36:31
Nog een bijkomende tip, zeker geen 3 dagen voor de grote dag nog zonnebank doen, want dit kan anders niet natuurlijk overkomen op de foto's. Hoe dat allemaal juist zichtbaar is weet ik niet, maar heeft mijn fotografe aangegeven.
|
|
Ines
|
5-3-2012 11:20:35
Hoi, je kan best idd een maand of 2 op voorhand beginnen. 1x / week is genoeg en de laatste week ni meer, zodat je geen reacties meer krijgt of uitslag of zo, of rode plekken.... zou ni zo knap zijn op de foto's.
Gr, Ines
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|