Terug naar overzicht
Mooi!
Echt heel mooi. Daar zou ik ook niet lang over twijfelen :-)Ik ga heel waarschijnlijk een korte parelketting dragen die nog van mijn overgrootmoeder is geweest. Oorbellen ga ik erbij kopen.Ik heb in mijn gedachten dat mijn ketting niet te veel 'bling' mag zijn aangezien ik graag een tiara in mijn haar wil. groetjes
Dank u dames!|@ Stephanie: Een tiara is idd al heel wat bling bling! Maar ik ga hoogtens voor een haarkam en die zal dan achteraan mijn hoofd zitten. Dan heb je met de parelketting meteen al 'something borrowed' ;-)!!!groetjes
Dit is echt heeeeel mooi! Prachtige keuze.Ik ga eens snuffelen op de site om te zien of ze nog van die mooie juweeltjes hebben!
Is echt heel tof. Ikzelf heb op die site een tiara op het oog maar kheb gehoord dat de betaalwijze redelijk ingewikkeld is, klopt dit?Laat me maar iets weten via een berichtje of via mail isabelleke1@hotmail.comthx !
Bedankt dames!Isabel: heb je hier een berichtje gestuurd maar het kan dus gewoon via overschrijving hoor!
Hoi Sandra,Uitstekende keuze!!!!Héél mooi!!!veel groetjes x
Bedankt Mieke!
Hoi Sandra, hoe zijn de juweeltjes meegevalle? :)
Hmm, een deel van mijn reactie kwam er dus niet op, of toch niet zichtbaar voor mij ;)Ik heb zelf ook juweeltjes besteld bij Lemony ma nu was mijn vraag hoe lang dat dat bij jou geduurd heeft eer ze aankwamen?Mijne late nu al bijna 3 weken op zich wachte, begin beetje ongerust te worde :pGroetjes
Hey Sarah,Awel...hier ook nog geen juweeltjes...heb al is een mail gestuurd want ik dacht dat ik die binnen de 7 werkdagen zou krijgen??Blijkbaar toch 2-3 weken op wachten...de bestelling was in elk geval 'in behandeling' en betaling was correct uitgevoerd...Dus ik wacht...samen met jou :-)!groetjes