Terug naar overzicht
He sofie, de Ava's kunnen wel onderling verschillen (bv in oostende vond ik lintjes met ringen op, in brugge hadden ze dat niet), dus misschien s bellen naar een andere Ava, je weet nooit?anders kruidvat misschien?Grtjs
Atita in Mariakerke-GentSupra-bazar Lovendegem of ergens in West-Vlaanderen ookEuro-shop Maldegem en denk dat er nog wel zijn, eens kijken op de siteMakrogroetjes, succes met de zoektocht
Kijk eens bij winkels voor doopsuiker (of eventueel online winkels) die hebben dat meestal wel :)
Je kan dat vaak in pralinewinkels vinden, of waar ze doopsuikers verkopen.x
Ik heb de mijne wel gekocht in Ava en ze hadden zelfs verschillende soorten! Ik zou dus ook even vragen in ava waar je bent geweest, ze kunnen dat dan wel bestellen denk ik!
In welke AVA winkel ben je langsgeweest Sharon?
Bij Makro hebben ze die dingen ook.
Hoi! Ik ben voor de geboorte van mijn zoontje ook puntzakjes gaan kopen, heb er hier zelfs nog liggen! En deze komen toch van bij de AVA. Ik ben in de AVA in Antwerpen geweest, brederodestraat, en daar hebben ze.Groetjes!
Ik ben in de Ava in Maldegem geweest. Ze hadden daar echt verschillende soorten.Als dit dus te ver is voor je zou ik dit toch even navragen in Ava in uw buurt hoor!
Hallo,
Ik heb er in de Ava in Hasselt gekocht.Raar dat ze het dan niet overal hebben.Mssn kunnen ze die laten leveren vanuit een andere Ava winkel.Anders eens kijken bij de makro.groetjesAni