Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje over D'hulhaege

20-11-2011 10:21:25
Hey,
onze trouw gaat door op 14 juli 2012 in D'hulhaege te Deinze. We hebben net besloten om de huisDJ daar te nemen maar we moeten nog de gegevens doorkrijgen om verder te bespreken.
Nu heb ik zelf een heel goed gevoel bij de zaal, entourage en de mensen maar omdat het toch geen goedkope bedoening is wou ik even polsen of er mensen zijn die ervaring hebben met deze locatie voor trouwfeesten?
Gewoon om me extra gerust te stellen :-). De mensen daar zijn supervriendelijk en ik heb het idee dat hen niks te veel is voor het koppel...

isabel
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 977

Swetlana
25-5-2012
 Meld misbruik20-11-2011 10:37:27

Hallo,

Op 8 septemeber 2012 trouwen wij ook in zaal D'hulhaeghe in Deinze. Naar onze mening zijn dit inderdaad super vriendelijke mensen en is niets hen teveel gevraagd. Wij zijn ondertussen ook al eens gaan proeven en vonden het eten fantastisch. Dus inderdaad hoge verwachtingen waaraan volgens mij zeker voldaan zal worden. Maar snap wel je ongerustheid want het is toch een belangrijke dag waarop je wil dat alles goed loopt. Hoop voor jou ( en ook beetje voor mij) dat je nog veel positieve reacties mag lezen over de zaal en ook over de huis-dj.
Vele groeten

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik20-11-2011 21:14:11

Hey,

Wij trouwen ook in D'Hulhaege. Wij hebben onze keuze gebaseerd op de sfeer van de zaal die ik persoonlijk super vind. Ze is romantisch en een mooie mix van rustiek en modern! Wij zelf zijn er nog niet naar een feest geweest maar hebben van een kennis gehoord dat de trouwfeesten er steeds dik in orde zijn. Hij was er vorig jaar al 5x geweest dus dat leek me wel een betrouwbare bron. Vooral het eten vond hij zeer lekker en we zijn gaan proeven. Ik maak me dan ook geen zorgen meer over het eten. Wel nog over de organisatie enzo omdat ze bij de bespreking inderdaad de indruk gaven dat ze van alles mogelijk proberen maken. Dat biedt niet echt een houvast zo en ik ben zo iemand die dat wel nodig heeft. Maar soit, het komt wel in orde denk ik!

Over de huisdj hebben wij ook nagedacht maar hebben hem uiteindelijk niet gekozen. De reden hiervoor was omdat we zo weinig informatie over de dj kregen. De mensen van D'Hulhaege zeiden dat hij goed was maar voor de rest kreeg ik geen reacties van andere mensen over hem. Dusja opnieuw geen houvast hé en daarom kiezen we voor iemand waar we van verschillende personen kunnen horen dat hij goed is. :) Hebben jullie al verschillende reacties over de dj gehoord of waar baseren jullie je op?

Ik kijk alvast uit naar jullie verslagjes van het trouwfeest. Ik zal wel nog efkes moeten wachten maar geniet alvast nog van jullie voorbereidingen. Het gaat zo vlug voorbij hé...

Groetjes,
Nellie

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik20-11-2011 21:54:48

Hey!

Ik ben afgelopen zomer getrouwd in D'Hulhaeghe en ik kan jullie geruststellen: wij hadden ook hoge verwachtingen, maar ze zijn allemaal ingevuld :-)
Wij waren zelf verliefd geworden op het uitzicht 's nachts, wanneer de zaal van binnen verlicht is. Jammer genoeg veel regen gehad op onze trouwdag, maar het bleef een super zaal.
Heerlijk eten, heel vriendelijke bediening en niets is hen te veel. We konden steeds met vragen langs e.d.
Wat wij ook leuk vonden was dat de tafels allemaal rond de dansvloer stonden, zo was iedereen toch betrokken bij het dansfeest
We hebben dan ook een super feest gehad!
De huisDJ hebben wij niet genomen, aangezien wij gehoord hadden dat deze niet zo goed was en wij vonden dat echt wel enorm belangrijk voor een feest. (maar we hebben hem zelf niet aan het werk gezien, dus het is ook maar van horen zeggen)
Voor wie interesse is, wij zijn gegaan voor DJ peter foubert. Duur inderdaad, maar hij heeft ons feest helemaal gemaakt!

Groetjes en veel succes nog
en geniet van jullie feest!

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik21-11-2011 8:51:24

Hey Aurélie,

Zou je me eens de contactgegevens van Peter Foubert kunnen bezorgen. Ik zou hem ook graag eens een offerte vragen maar ik vind niets via google...

alvast merci!!!!

Groetjes,Nellie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...