Terug naar overzicht
hoi
omdat wij voor de 2e keer trouwen kunnen wij niet meer traditioneel trouwen voor de kerk, maar we kunnen wel nog zoiets doenn als een relatieviering
heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes
inge
Beste Inge,Als huwelijksfotograaf kom ik dit geregeld tegen...de maatschappij evolueert nu eenmaal.De kerkdienst, om jullie gerust te stellen, zal voor de niet- wekelijkse kerkganger bijna niet te onderscheiden zijn van een gewone kerkdienst.Ze zullen enkel achteraf misschien zeggen, er was geen communie (hostie-moment)Maar op deze manier kan je perfect van de misviering genieten en je huwelijdat extra geven.Vriendelijke rgoeten,Yveswww.huwelijksfotograaf.nu
halloja ik doe ook mijn huwelijkviering bij rent a priestdeze doen ook aan relatie vieringenook de goede herder, uvv,... doen ditwij betalen 300 euro vooronze rent a priestbij deze kan je ook precies een kerk viering zelf in elkaar stekenzeker een aanrader ook een heel erg lief persoonmvg
Dag Inge,Daar mijn man als eens voor de kerk getrouwd geweest is konden wij wel trouwen voor de kerk maar dan met een viering. Het enige grote verschil was dat je het ja woord niet kan uitspreken. Maar in plaats daar van heeft de pastoor onze ringen gezegend!!Sukses, Frida
Hallo Inge,Ik kan ook niet voor de kerk trouwen, omdat het mijn tweede huwelijk is.Mijn partner en ik zijn opzoek gegaan voor een alternatieve huwelijksviering.Zo zijn we terechtgekomen bij De Goede Herder.Tijdens ons eerste gesprek hadden we direct het gevoel van dit is wat we zoeken.En kwa kostprijs zijn ze eigenlijk niet duurder als een gewoon kerkelijk huwleijk.Je moet maar eens kijken op de site http://www.goedeherder.be Veel plezier,Wendy