Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Malediven in Juli

20-11-2011 14:46:21
Wij trouwen in Juli en gaan onmiddelijk daarna op huwelijksreis, maar zijn nog niet uit de bestemming geraakt.
Iemand ervaring met reizen naar de Malediven in Juli?

Tania
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 689

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik20-11-2011 18:48:40

Hey,
wij trouwen 23 juni en willen ook naar de malediven vertrekken vlak na onze trouw.
Ik had horen zeggen dat het dan regenseizoen is. In januari gaan we naar ht reisbureau en dan zullen we er hopelijk meer van weten.
Maar ik ga toch even blijven volgen hier:)

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik20-11-2011 19:59:15

hey, wij wouden daar eerst ook gaan( wel in juni) maar het is daar idd dan regenseizoen, het schijnt wel dat dat al bij al wel meevalt met die regen maar ja.. Wij hebben dan besloten om naar Bali te gaan

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik20-11-2011 21:22:46

Hey bruidjes,
Wij zijn in September op onze fantastische honeymoon naar de malediven geweest.
Ik kan het iedereen aanraden.
Het is echt het paradijs op aarde.
Elke dag hebben we tussen de 29 à 31° gehad. Het zeewater is zalig warm. We hebben hooguit 3 keer (2 s'morgens en 1x laat s'avonds) 10min. regen gehad. Wat nadien ook weer zalig is, want dan ruikt heel het eiland naar een zalige geurige parfum.
Er stond wel elke dag op de site bewolking, maar daar hebben we echt ni veel van gezien.
Voor iedereen die nog twijfelt van te gaan, kan ik 1 ding zeggen:: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! je gaat er zeker geen spijt van krijgen. als jullie nog vragen hebben, vraag gerust!!
Als jullie graag wat foto's zien van onze huwelijksreis kan dit via onderstaande link:
https://www.facebook.com/about/privacy/#!/media/set/?set=a.157152897710106.36404.100002461899119&type=1

groetjes

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik20-11-2011 22:15:48

Amaai Tamara, die foto's zijn bangelijk mooi!
We zoude zo wille vertrekken. Maarja september of juni schilt wel een beetje è.
We wachten af wat het reisbureau zegt, maar hoop echt dat we knnen gaan.

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik21-11-2011 20:11:20

Hey Britt,
mercikes :) het is er ook echt prachtig!!
normaal gezien is het regenseizoen ook in september.
maar we hebben hoogstens 2 x regen gehad, en dat was s'morgens 10 min. en 1 x s'avonds tijdens het avondeten 10min.
En eigenlijk deed het echt deugd om zo nog is wat regen te hebben. En na de regenbui, was de geur over heel het eiland zo zalig!! Echt precies met een flesje parfum net bespoten :)
zoals je kan horen kan ik er nog uren over doorgaan, zo fantastisch was het daar!
maar denk ook dat je gewoon met het regenweer moet chance hebben. Net zoals hier.
zal mee voor jullie hopen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...