Terug naar overzicht
Ik heb mijn kleed gekocht bij Youniek in Turnhout. Het kost 499 euro, retouches inbegrepen. Had hier op het forum eigenlijk enkel positieve commentaar gelezen over hen. Ben dan daar eens gaan kijken en heb meteen gekozen. Een echte aanrader!!!Nog veel succes!!
boutique couture in sint niklaas heeft meestal wel betaalbare trouwjurken hangen.Groetjes
Bij Modeshow in Geraardsbergen heb je jurken van 500€ tot .... Heel veel keuze ....
boutique couture in Sint-Niklaas : tussen de 200 en 500 euro. Mijn is onder de 300 : grijze rok en een ivoren bustier. 2de kleedje was JA !!! De prijs was heel goed meegenomen !!!!en vooral een hele lieve dame
Ik ben tijdje terug naar Scarpellini in Oostende geweest en heb er een kleedje van 800 euro gepast. MIsschien eens telefoneren om te informeren. Schitterende winkel!
Hey , zoals enkele anderen hier ben ik ook bij boetiek couture geweest daar zit je zeker onder je budget van 500euro dat was ook mijn max. bedrag, ik heb mijn jurk erna nog in andere winkels gezien aan een hogere prijs dus was blij dat ik daar geweest ben, heel vriendelijk en behulpzaam een aanradergroetjes
Hier ook niets dan lof over Youniek, het mijne kost 699 maar de kleedjes beginnen al van 399 zijn echt wel supermooi en van super kwaliteit. Retouches zijn inbegrepen dus geen verdoken kosten meer en je kan er zelf je kleed samenstellen ook (als je bv van het ene kleedje de bustier mooi vindt en van een ander de rok)
Kijk eens bij clair de femmes. Op hun website staan de prijzen vermeld.Zelf heb ik geen ervaring met deze winkel.Ik heb mijn kleed gevonden in het Bruidshuis in Merksem.Toen stond er ook een rek met solden. (Dat was in juli)Als je in januari gaat, zijn er misschien terug solden.Ik heb wel ondervonden dat niet alle bruidswinkels hier aan mee doen.Succes met de zoektocht!Groetjes,Sonja
hallo , ik heb mijn jurk gekocht bij wendy kellens ,zij verkoopt haar bruidsjurken aan een heel mooie prijs en het zijn ook wel heel mooie jurken je kan haar vinden op facebook ,en kan via daar met haar een afspraakje maken voor een jurk te mogen passen :) ik ben heel te vreden met mijn droomjurk die ik bij haar heb gevonden en het is een zeer lieve en behulpzame dame heb er nog geen moment spijt van je moet maar eens zien op dere site van facebook onder de naam van : wendy kellens grtz nanske nog heel veel succes met je zoektocht naar je droomjurk
Bij Jagré in Antwerpen hebben ze ook heel wat jurken onder de 500 euro. Dat was ook mijn budget, en ik heb 10-15 jurken aangedaan.Ik zou gewoon voordat je begint te passen, vermelden wat je budget is. Dan kan je niet verliefd worden op een jurk van €2000, terwijl je er maar €500 voor wil of kan uitgeven.Dat heb ik ook gedaan, en dat was totaal geen probleem. Ze lieten zien uit welke rekken ik kon kiezen, en zijn zelf achteraan nog gaan zien wat er nog was van vorige collecties.GroetjesKatrien
Ik heb gekocht bij www.clairdefemme.be , heel tevreden van! Ook retouches zijn heel goed gedaan, en zeer goeie service...groetjes!