Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even jullie mening...

20-11-2011 20:58:50
Wij trouwen 25/08/2012 mijn vraag is nu, ik zou graag ng wat willen vermageren... Wann doe je het best.. Ook voor je trouwkleed... Ik zou n januari gaan voor de eerste pas... Wat denken jullie? Thx!

eline
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 727

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik20-11-2011 22:16:51

Hey, Als ik het goed begrijp heb je je kleedje al gekozen. Waarom zou je in januari al voor je 1e pas gaan? Ik zou eerst wat vermageren en veel later voor de eerste pas gaan. Zelf ben ik ps halverwege juli voor de eerste pas geweest en ben begin september getrouwd. Ideaal om op gewicht te komen en blijven:-) Als je nog geen kleed hebt, zou ik nu zeker al zoeken. Je moet al superveel afvallen eer dit een kledingmaat verschil maakt. Bovendien kunnen ze wonderen doen met retouches! Groetjes, Hanne

eline
25-8-2012
 Meld misbruik20-11-2011 22:24:27

Het Hanne, neen ik moet ng gaan kijken voor trouwkleed... Heb ng tijd hè :) als ik nu in januari begin te kijken voor kleed, en vanaf dan beginnen met diëten... Is dit een goeie keuze? Thx!!

Sofie

Meld misbruik21-11-2011 8:55:48

Mij lijkt het gemakkelijker dat je nu dieet en dan je kleed gaat kiezen. Zeker als het over een aanzienlijk aantal kilo's gaat, riskeer je nog dat je "model" verandert en je dus beter kan staan met een ander kleed. Maar het hangt er natuurlijk wat vanaf hoe veel je wil afvallen...
Het is ook altijd een beetje een risico als je een kleed een maatje kleiner zou willen bestellen: lukt het achteraf niet met afvallen, zit je wél met dat kleed natuurlijk!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik21-11-2011 9:20:03

Afhankelijk voor welke bruidsmode/winkel je kiest... kan januari wel laat zijn...

Ik zou nu ook beginnen met diëten. Uitstel brengt alleen maar afstel met zich mee.

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik21-11-2011 9:48:32

ik ben eind augustus bevallen, we trouwen in december... Uiteraard verlies ik nog steeds kilo's én verandert de vorm vn m'n lichaam nog, willen of niet :)
ik heb uit voorzorg een kleedje met een korset gekozen, dan mag je taille zowieso nog een aantal cm schelen. Bovenaan kan je kleedje altijd ingenomen worden, ik vermoed dat bij mijn laatste pas er nog een retouche zal moeten gedaan worden... Bij couture Ann doen ze dat onmiddellijk bij je laatste pas. Je moet dan een uurtje wachten of zo en kan dan je kleed 'gepast' mee naar huis nemen.
Vraag zeker goed na bij je bruidswinkel hoe het juist zit met de retouches en of je je eerste pas zo laat mogelijk kan doen.

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik21-11-2011 20:38:51

Wij gaan 02 juni 2012 trouwen.
Ik ben gisteren wezen kijken in Leuven en heb mijn kleed gevonden. Ik wil nog minstens 20 kilo kwijt.
Ik heb afgesproken dat ik eind januari terug kom voor de definitieve maten. Dus heb ik nog ruim 2 maand de tijd om zoveel mogelijk af te vallen.
Ze zei me dat ik zelfs na die tijd ook nog gerust mag afvallen, tot 4 weken voor de trouw.
Echt super!

eline
25-8-2012
 Meld misbruik21-11-2011 21:58:31

Dank u voor julle tips! Ik denk dat het beste is om na de feestdagen te beginnen me diëten.. Al dat eten ;) En in januari dan gaan kijken voor kleedje.. En er dan duidelijk bijzeggen dat ik ng 10kg wil vermageren! Hoop dat dat geen probleem zal zijn.. Je hebt zoveel bruidjes die ng enkele kilo's afvallen voor de trouw.. Thx!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...