Terug naar overzicht
hallo patriciaik zou ze bewaren in een doos op zolder op als de leukste bewaren en in een je foto boek plakken. of in een foto lijstje doen.gr francis
Dankje, maar ik ben op zoek naar de gekste ideeen. Ik weet dat iemand zijn wc meegebracht had op zijn trouw en daar alle uitgenodigden iets laten opschrijven en dan zijn deur terugplaatsen, echt gek!! Ik ken mensen die ook hun wc ingericht hebben met postkaarten en ook met stripverhalen. Missch n idee van de kaartjes te versnijden en de boodschappen op de wc deur te plaatsen met vernis erop, pfff kweet het niet goed.... x
Dankje, maar ik ben op zoek naar de gekste ideeen. Ik weet dat iemand zijn wc deur meegebracht had op zijn trouw en daar alle uitgenodigden iets laten opschrijven en dan zijn deur terugplaatsen, echt gek!! Ik ken mensen die ook hun wc ingericht hebben met postkaarten en ook met stripverhalen. Missch n idee van de kaartjes te versnijden en de boodschappen op de wc deur te plaatsen met vernis erop, pfff kweet het niet goed.... x
Hey Patricia, wij zijn wat traditioneler en ik denk dat ik er op termijn een scrap book van ga maken. Een vriendin van mij heeft van al hun wensen een plaid gemaakt. Maar vraag me niet hoe :-).
Een origineel idee is het niet, maar ik denk dat ze bij ons in het gastenboek terecht gaan komen (momenteel liggen ze gewoon in een kast), want we hebben daar nog redelijk veel plaats over. Alleen nog zien hoe we dat gaan doen met de kaartjes waar ook op de achterkant geschreven is.
Een scrap book is inderdaad wel leuk!! Hoh 'tis echt ni simpel hé. Ik zal binnenkort op de kast plaats moeten maken voor de kerstkaartjes, dus kga het missch even laten bezinken... bedankt voor jullie leuke tips :) x