Terug naar overzicht
halloik ben ook gaan passen in la sposa maar de nieuwe collectie was dan nog ni binnen ... is ze er nu wel al...?ik ben ook helemaal verkocht aan de maggie sottero...keigoeie service in la sposa...
Ja hoor Elien,Ik geloof wel dat alles binnen is nu!veel succes en groetjes!!!
welk modellen hadden ze binnen? hadden ze bv de Mirin?
goh dat weet ik niet:-)maar als je gewoon eens opbelt en dat vraagt zullen ze dat zeker vertellen hoor!'t zijn echt heel vriendelijke mensen hoor.veel succes en groetjes
Hey Mieke,Ga je verklappen welk model je hebt gekozen of blijft het een geheimpje??Ik was ook helemaal weg van Maggie, maar het is toch een Ladybird geworden bij mij :-).Proficiat met je aankoop!!groetjes!!
Proficiat! Is moeilijk he... Ik ben momenteel nog zwaar aan het twijfelen tussen 2 jurken. 2 totaal verschillende stijl. Had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn!! Woensdag gezellige avond met mijn getuige gepland en dan (hopelijk) de knoop doorhakken…
Goh, ik ben wel benieuwd :-). Het is toch één van de specialere collecties waar niet iedereen mee staat. Lucky you dus ;-). En nog eens, ik ben benieuwd! Geniet alleszins van dat leuke gevoel je kleedje te hebben gevonden én de toekomstige pasbeurten. Ik zou ze zo weer willen overdoen!