Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 60 dagen... en een vraagje

21-11-2011 12:49:03
Wat vliegt de tijd! Maar nu kan het niet snel genoeg gaan hoor, ik wou dat het al zo ver was! Net telefoon gekregen dat mijn kleed binnen is dus woensdag gaan passen! Brrrr spannend! Had ook nog een vraagje: weet er iemand waar ik aan een redelijke prijs tule (roze) kan vinden? Het is voor de versiering van de kerk. We gaan dit gebruiken aan de stoelen om er zo een echt gangpad mee te maken...
Nog iemand goede tips op die laatste 2maanden rustig door te komen?
Liefs

Dorothy
21-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 755

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik21-11-2011 13:27:58

Het eerste wat me zo te binnen schiet is de Ava:-)
daar heb je zeker tule!

veel groetjes en niet teveel stress!
Geniet van de laatste maandjes voorbereiding!

veel groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-11-2011 15:20:27

ik dacht aan turkse winkeltjes!!!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik21-11-2011 19:04:56

Simpelweg een stoffenwinkel. In alle kleuren en geuren!

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik21-11-2011 21:16:16

Mijn schoonmoeder is voor mij gaan horen bij een stoffenwinkel en de witte tule kost daar 2€ de meter naart schijnt. Weet niet juist van waar je bent, het is in de modecoupon in sint-niklaas. Bij veritas hebben ze dit ook maar was geloof ik een 5 à 6€ de meter dan.

grtz Jes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...