Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het vervoer- we zijn er bijna

21-11-2011 13:14:40
na verschillende discuties over wie er in de suite moet zitten en hoe we vervoerd gaan worden, zijn we er bijna uit. Vermits mijn verloofde zijn grootouders mee in de suite wilt, kunnen we niet anders dan alle grootouders mee in de suite vragen.
Ik heb dan eens uitgerekend en dan zouden we 5volgwagens hebben. Nu was mijn vraag, de fotograaf en de ceremonie meester, gaan die mee in de volgwagens of moeten die er al voordien zijn? ( vooral belangrijk bij het kerkelijk huwelijk) En de partners van de getuigen?

En nog een laatste vraagje, wa doe je met suite die geen koppel is? bijvb de getuige van mijn verloofde is single ( en zal het waarschijnlijk ook wel blijven) dan loopt hij zo alleen.

Ik geraak er helemaal van in de war :-(

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 908

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik21-11-2011 15:42:14

Dit is niet makkelijk, hé. Ik denk dat het wel de bedoeling is dat de partners van de getuigen mee gaan in de suite. (Anders zouden die op eigen houtje aan de kerk moeten zien te geraken, of dan eventueel niet komen...) Bij ons komt het ook niet uit: de getuige van mijn verloofde heeft ook geen partner. Mijn verloofde vindt dat zijn getuige dan maar een gewone vriendin moet meenemen, maar dat vind ik dan ook niet kunnen. Dat zou dan iemand zijn die wij niet (goed) kennen en die loopt dan in onze suite... Terwijl mijn beste vriendinnen dan niet in de suite lopen.
Wij gaan waarschijnlijk met een retrobus rijden, op die manier gaan de ceremoniemeester en de fotograaf ook mee kunnen rijden.
Wij twijfelen ook nog of we de hele familie (dus met tantes en nonkels) laten meelopen in de suite of enkel de dichtste familie (ouders, grootouders, getuigen). Ik ben bang dat als we niet iedereen vragen voor de suite, ze ook niet de moeite zullen doen om naar de mis te komen kijken.

Morgen hebben we een afspraak met onze ceremoniemeester en dan weten we hopelijk wat meer. Ondertussen volg ik dit even :-)

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik21-11-2011 18:50:38

Hier is dat ook een enorm discussiepunt...vervoer is duur! Wij zitten nu aan 16 mensen in de suite.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-11-2011 18:55:00

het doet mij goed dat ik niet de enige ben.

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik21-11-2011 20:12:51

Bij ons gaan fotograaf en ceremoniemeester mee met de bus en de ganse suite (+/- 25 mensen).
Maar wij zitten ook met het probleem van single suite-lopers, behoorlijk veel zelfs.
We zijn er ook nog niet uit hoe we dat gaan oplossen. Onze beide getuigen zijn single, en dan hebben we nog single tante en nonkel (die kunnen wel samen), maar de getuigen zijn 2 mannen en die staan niet te springen om samen te poseren :).
We gaan dit eens bespreken met de ceremoniemeester en de fotograaf, misschien hebben zij tips...

kristien

Meld misbruik21-11-2011 20:25:03

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik21-11-2011 20:37:25

Voor onszelf hebben we een antieke porsche, het is alleen die suite he... een bus kost al snel 700 euro dus wouden we dat met auto's van vrienden doen.

inge
15-9-2012
 Meld misbruik21-11-2011 22:19:58

Hey,

bijons bestaat de suite enkel uit ouders, broer en zus met partner en getuige van mijn verloofde is zijn neef, die gaat ook mee in de suite met zijn vrouw. Tantes en nonkels wordt bij ons niet gedaan, zou dan wel een heel lange suite worden. En uit ervaring weet ik dat die toch komen naar de kerk.

groetjes Inge

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik22-11-2011 12:47:19

Onze suite bestaat uit ouders, broer en zussen. Mijn zus is ook nog single maar mag van mij haar beste vriendin meenemen, geen probleem mee!
Fotograaf en ceremoniemeester rijden zelf met hun wagen dus ook hier geen zorgen :-)

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 10:46:19

Bij ons is de suite : ouders, broers, zussen en getuig. Deze allemaal met partner.Wij zitten ook aan een suite van 16 man. Mijn zus deed dan eerst moeilijk omdat we maar 1 van haar 2 kindjes woude als bruidskindje (mijn verloofde zijn broer heeft er 3 dus van elk 1 leek ons het eerlijkste + mijn metekindje van men beste vriendin) Maar omdat mijn zus daar moeilijk over deed hebben we beslote alle kindjes. Dus 6 bruidskindjes:)
Wij hebben 6 mini coopers voorzien voor de suite.

Misschien kun je 1 van u beste vriendinnen dat nog single is kiezen om met de getuige van u verloofde te lopen. Dan ken je heel u suite, moet die persoon niet alleen lopen en misschien bloeid er iets moois:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...