Terug naar overzicht
Hoi! Proficiat met de verloving :)mijn verloofde is grafisch ontwerper en heeft zelf een kaartje gemaakt met een foto van ons en eronder de tekst 'we zijn verloofd'. Dat hebben we dan rondgestuurd naar familie en vrienden, enkel onze ouders hebben we het persoonlijk verteld natuurlijk :)mss niet echt origineel maar omdat hij het zelf gemaakt had vond ik het wel iets speciaal. Succes nog!groetjesDelphine
Wij hebben de ouders en zus mee op restaurant gevraagd en het dan verteld. De tantes, nonkels, nichtjes en neven en vrienden en vriendinnen en zo hebben we gemaildHeb een foto van ons twee gemaakt met erover de tekst: "wij trouwen op 30 juni 2011 - save the date!"voor onze getuigen hadden we ergens chocolade gekocht http://www.chocolate-square.com/Squares.aspx en daar en briefje gestoken met de vraag of ze onze getuigen wilden zijn.
Proficiat !wij hebben het hart uit mijn profielfoto aan onze ouders gegeven. De tamtam ging daarna heel snel dus hebben we het naar de rest van de mensen niet op een speciale manier gecommuniceerd want iedereen wist het al wel.De datum heb ik eens we die geprikt hebben, doorgebeld naar ouders, broers, peter en grootouders. Diezelfde mensen gaven we de uitnodiging persoonlijk, de rest kreeg 'm via de post.Getuigen hebben wij gevraagd bij een etentje, eentje hoog in 'The cube' hoog boven het Jubelpark op 1 april dan nog.De andere bij een etentje thuis.geniet van alles, het gaat er zo snel zijn....
ps : dat hart is een speculoos hart, beetje peperkoeken hart gevoel ;o)
Hoi An,Ik ben deze zomer op vakantie ten huwelijk gevraagd en buiten mijn verloofde, mijn beste vriendin (die ook getuige wordt) en haar partner was er niemand.Dus wij hebben naar de familie en beste vrienden een smsje gestuurd uit mijn naam en het ging ongeveer als volgt: met een bling ring oh zo fijn vroeg Tim mij of ik voor altijd zijn liefje wil zijn...Heb er heel snel en heel leuke reacties op gekregen! Zo wist iedereen die we er zeker al bij wilden hebben op onze dag, dat we gaan trouwen :-).Op de kerstkaartjes gaan we nog eens een 'save the date' note schrijven, maar de meesten kennen onze datum intussen al (via facebook enz) den tam tam gaat snel!groetjes!
Weinig woorden en toch origineel? Wat denk je van een "save the date" videotrailer. Oneindige, originele mogelijkheden. Laat het iedereen weten via online, link mailen, op je facebook-profiel..... of dvd-tje opsturen.grtz www.discovideo.be