Terug naar overzicht
Hey Inge, laat je niet zenuwachtig maken door je schoonouders. je hebt gelijk dat je toekomstige zijn kleren niet bij een kettingroker zet... ik denk dat de zenuwen van je schoonouders er veel mee te maken heeft! en je trouwt niet met je schoonouders maar met je toekomstige! nog veel plezier bij je voorbereiding je zult zien die dag is zaaaaalllliiiiig (gelukkig getrouwd al 9 dagjes)
HeyLig er niet wakker van. Ge hebt gelijk dat ge het kostuum thuis bewaart. Er zal waarschijnlijk wel veel 'toneel' bijzitten in die overdreven reactie. Waarschijnlijk ook de zenuwen die ten huize schoonouders toeslaan.GroetjesVicky09.09.06
Hey meid, laat je niet doen, zou ik zo zeggen. Als ze al over zo'n details struikelt moet ze inderdaad zenuwachtig zijn. Nadien zal ze wel kalmeren.Ik ben er zelf van geschrokken, maar de aanloop naar een huwelijk maakt veel emoties los bij alle partijen! Gewoon rustig proberen blijven en vooral: genieten!Groetjes,Lieve
niet aantrekken ze doen soms raar om stomme dingen dat zelf stress van hun kant zijn zeker ...