Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles gaat veel te snel!

21-11-2011 21:42:27
Zoals voor iedereen komt de grote dag steeds dichter en dichter bij.
Hoe dichter hij komt, hoe minder zeker ik ben dat alles wel op tijd klaar zal zijn.
Ik zie het soms allemaal niet meer zitten en wou dat ik dan gewoon eventjes 'weg' zou kunnen zijn of het allemaal aan
iemand anders kon geven.
Is dat bij nog iemand herkenbaar? Gewoon eventjes checken of ik niet alleen ben met dit gevoel.

stefanie
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1111

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik21-11-2011 22:41:16

Hey Stefanie,

je komt er wel, leg de lat niet te hoog voor jezelf. Je hebt nog een klein half jaar, dat is een zee van tijd! Wat bij mij altijd helpt: maak een lijstje van alles wat je nog moet doen, en wanneer het moet gedaan zijn. Dan heb je een houvast. Als het echt nog heel veel is, kan je ook altijd prioriteiten stellen hé. Een zaal, dj, fotograaf, bruidsjurk, kostuum en uitnodigingen zijn het belangrijkste. Al de rest is opsmuk ;o)

Liefs en sterkte,
Hanne

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-11-2011 8:25:04

Hallo,

Ik begrijp je hoor, en ik denk zeker niet dat je de enige bent. Wat mij ook heel goed geholpen heeft zijn de "lijstjes". Ik schreef de kleinste dingen op in een "to-do"-lijstje en iedere keer dat ik iets kon schrappen gaf dat een enorm goed gevoel.

Als je nood hebt om eens 'weg' te zijn, doe dat dan even. Eén of twee weekjes zonder voorbereidingen kunnen heus geen kwaad. En ze kunnen je waarschijnlijk wat "rust" brengen. Ga eens relaxen in de sauna, eens lekker eten,.... zonder het woord "trouw" uit te spreken . Je hebt nog een half jaar, er zijn mensen die een huwelijk op minder tijd regelen, dus relax!

Zoals Hanne zegt, stel ook je prioriteiten (zaal, dj, fotograaf,...). Ik denk dat ik de details allemaal in de laatse twee weken heb geregeld dus...

Groetjes
Annelies

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik22-11-2011 19:37:18

Wij trouwen op 26/05/2012 en ook ik ken dit gevoel! Ik heb ook nu het gevoel dat de helft niet in orde gaat zijn of op niets gaat trekken! Ik droom er soms zelfs over dat het een flop word, en ja dan maak ik me al helemaal zorgen! Ach ja, ook tegen mij zeggen ze steeds: het komt wel in orde... en heb ook wel famillie waar ik op kan rekenen als het nodig is...wil dikwijls wel dingen regelen maar we zijn amper samen thuis, dan hebt ge de kindjes nog en soms vraag ik me af waar ik de tijd nog moet vinden om een huwelijk te regelen! Dus je bent zeker niet alleen!!

Groetjes Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...