Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning

21-11-2011 21:51:07
Vanavond alles in orde gemaakt int gemeentehuis, da doet alles toch nog een stapje dichter kome.. :)
Tword echt al spannend!
Binnenkort nog is afspreken met onze dj voor de muziek wa te bekijke..
Heb men sieraden ook al besteld, die normaal binnen 2-3 weken geleverd worden.. Ben benieuwd!
Soms heb ik het gevoel dat er nog zoveel moet gebeuren en dat we enorm achter staan om alles geregeld te krijgen, maar langs de andere kant hebk soms et gevoel da ik zo weinig moet doen..
Kan iemand zich daar nog in vinde?
We zijn nu ook volop bezig met ons huisje te renovere, dus soms daar meer mee bezig als me de trouw..
Maar het zorgt er wel voor da de tijd voorbij vliegt!

Hoe ver zitten de bruidjes mss al voor april/mei?
Wat wij allemaal al hebben:

- Trouwkleed
- Juweeltjes (die besteld zijn)
- Feestzaal
- Dj
- Restaurant voor smiddags
- Trouwauto en eventuele volgauto's
- Catering
- Trouwringen
- Gemeentehuis
- Voorlopige gastenlijst
- Fotos + idee voor de uitnodiging (die binnenkort dus uitgewerkt word)
- Fotografen (hebben er 2, nl mijn tante voor wat specialere fotos en een vriend voor de klassiekere fotos)
- Enveloppendoos
- Bruidskindjes
- Huwelijkslezing

Heb het gevoel dat ik nog zoveel vergeet, kunnen jullie mij misschien helpen met wat er nog allemaal geregeld moet worden? :)

Groetjes,
Sarah

Sarah
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 430

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 8:54:26

ge zijt goe bezig meiske ;-)

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik24-11-2011 10:41:16

hey,

wij huwen een weekje vroeger en dit is al geregeld.
- bruidsjurk en schoenen
- kostuum man (nog geen schoenen)
- dj
- fotograaf
- vervoer
- feestzaal (menu nog niet besproken, zal dat wss in januari doen)
- trouwringen
- uitnodigingen (moet ik nog binnendragen, maar k heb een vriend die drukker is en dus dat is ook zo goed als klaar)
- voorlopige gastenlijst en adressenlijst is aangevuld
- gemeentehuis
- enveloppedoos en gastenboek
- openingsdans gekozen (enkel nog aan t denken hoe we vermenigvuldigen)
- mosterdpotjes besteld / klevertjes kan ik zelf maken in apotheek (dus dat is ook al probleem minder)
- kapster en make-up vastgelegd
- ontwerp menukaarten en feestregelment
-locatie voor de foto's al gaan bekijken en goedgekeurd!

Moeten nog kijken voor juwelen, maar vind het niet zo simpel om rode juwelen te vinden. Allé ik wil liefst gewoon witte parels of gewoon een zilver ketting met swarovskisteentjes, mijn zus wilt een rode ketting die iets breder is en de hele hals bestrijkt en mijn ma wilt een rode hanger. Dus miserie miserie!
Het bruidsboeket laat ik over aan mijn ventje, maar hij heeft nog wat tijd hé.
s middags gaan wij niet gaan eten met de suite. Ik hoop op goed weer en dan zouden mijn vriend (of dan al mijn man) en ik een picknick-mand vullen met broodjes voor ons en de fotograaf en das dan ook weer wat sfeerfoto's bij.
Dus ik denk dat je goed op schema zit hoor. Of ben ik nu ook enkele belangrijke puntjes aan t vergeten?

groetjes Lore

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...