Terug naar overzicht
ge zijt goe bezig meiske ;-)
hey,wij huwen een weekje vroeger en dit is al geregeld.- bruidsjurk en schoenen- kostuum man (nog geen schoenen)- dj- fotograaf- vervoer - feestzaal (menu nog niet besproken, zal dat wss in januari doen)- trouwringen- uitnodigingen (moet ik nog binnendragen, maar k heb een vriend die drukker is en dus dat is ook zo goed als klaar)- voorlopige gastenlijst en adressenlijst is aangevuld- gemeentehuis- enveloppedoos en gastenboek- openingsdans gekozen (enkel nog aan t denken hoe we vermenigvuldigen)- mosterdpotjes besteld / klevertjes kan ik zelf maken in apotheek (dus dat is ook al probleem minder)- kapster en make-up vastgelegd- ontwerp menukaarten en feestregelment-locatie voor de foto's al gaan bekijken en goedgekeurd!Moeten nog kijken voor juwelen, maar vind het niet zo simpel om rode juwelen te vinden. Allé ik wil liefst gewoon witte parels of gewoon een zilver ketting met swarovskisteentjes, mijn zus wilt een rode ketting die iets breder is en de hele hals bestrijkt en mijn ma wilt een rode hanger. Dus miserie miserie!Het bruidsboeket laat ik over aan mijn ventje, maar hij heeft nog wat tijd hé. s middags gaan wij niet gaan eten met de suite. Ik hoop op goed weer en dan zouden mijn vriend (of dan al mijn man) en ik een picknick-mand vullen met broodjes voor ons en de fotograaf en das dan ook weer wat sfeerfoto's bij.Dus ik denk dat je goed op schema zit hoor. Of ben ik nu ook enkele belangrijke puntjes aan t vergeten?groetjes Lore