TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sanne
28-4-2012
|
21-11-2011 23:12:00
Hallo, Wij hebben ons feest in de Barier, ook een feestzaal van Bart Claes. Die geruchten gaan al eventjes de ronde. Alleen komt het nu nog eens in het nieuws. Ik heb ook eens rondgevraagd wa we het beste zouden doen. Ze zeggen dat we ons geen zorgen moeten maken. Een andere feestzaal kan binnen een half jaar ook zijn boeken sluiten. Dit zijn dingen die je nooit op voorhand kan weten.
Ik snap wel dat je hierdoor twijfelt, dat hebben wij ook gedaan. Wij hebben ook wel geen problemen gehad bij de reservatie. Wij gaan alleszinds geen andere zaal zoeken. Ik vind het echt een toplocatie om te trouwen! Alle zalen zijn prachtig!
Groetjes, Sanne
|
|
Jili
12-5-2012
|
21-11-2011 23:21:28
Hoi Nele,
Ik begrijp je ongerustheid. Wijzelf waren weg van de feestzaal De Beeckhoeve, maar door de geruchten en dat we wisten dat hij een gerechterlijk akkoord ging aanvragen hebben wij dit niet gedaan (met pijn in ons hart, want dit was onze droomzaal); maar eerlijk gezegd ben ik blij dat wij ons feest daar niet gaan doen, zodat ik me daar al geen zorgen over moet maken. Wij gaan ons feest nu geven in de Waterhoek in Geetbets.
Groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
22-11-2011 8:19:53
Hallo,
Persoonlijk zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen en toch op zoek gaan naar een andere zaal. Het is nog een heel jaar, en ja, er kan nog veel gebeuren. Maar op het moment dat ze definitief zouden sluiten en iedereen die daar geboekt heeft moet op zoek naar een andere zaal zal het nog moeilijk worden om eentje te vinden.
Natuurlijk als je bij hen zelf gaat vragen hoe het zit gaan ze je geruststellen en dan zeggen ze (zoals Sanne zegt) dat een andere zaal ook nog kan sluiten. Dat is waar, maar van die andere zaal komt het nog niet in de media. Als het al zover is zijn het volgens mij geen roddels meer....
Ik ben onlangs naar een feest geweest in het Rubenshof te Alken. Dit vond ik ook heel mooi, het eten was echt lekker, mooie tuin,... Ook het Krekelhof in Kuringen is een mooie zaal met tuin. Het eten hier was ook heel lekker, alles in orde,...
Veel succes Annelies
|
|
Evelien
4-6-2011
|
22-11-2011 8:54:19
Op 50 km van peer ligt De Residentie in Lichtaart. Misschien een beetje ver voor jullie maar wij waren zeer tevreden.
|
|
Sofie
|
22-11-2011 8:59:48
Wat mij niet duidelijk is: heb je nu een reservatie of niet? Want als je die wel hebt, zal je denk ik wel een schadevergoeding moeten betalen. 2 keer nadenken dus.
|
|
Tamara
8-9-2012
|
22-11-2011 17:49:25
Ik trouw op 8 september in feestzaal hof ten steen van Bart Claes. Denken jullie echt dat we ons zorgen moeten maken? Heb het persbericht niet gelezen. Wel een e-mail gekregen van Bart Claes om ons "gerust te stellen". Hoe ernstig is het dreigende faillisement? Ik zou het persoonlijk verschrikkelijk vinden om op zoek te moeten gaan naar een andere zaal. Ben echt verliefd op mijn zaal!
|
|
Sanne
28-4-2012
|
22-11-2011 18:43:18
@ Annelies, Ik heb het niet met iemand van Bart Claes besproken, maar met ouders en vrienden.
Er is ook nog geen sprake van faillisement. Maar iedereen maakt natuurlijk zijn eigen keuze. Je moet doen waar je u het beste bij voelt.
Groetjes
|
|
kim
4-7-2013
|
22-11-2011 19:27:47
Hey, Ik begrijp jullie ongerustheid, niet leuk als zo'n belangrijk onderdeel van je huwelijksfeest in vraag gesteld word. Het is wel belangrijk om te weten of je reservatie def. is of niet is verband met een verbrekingsvergoeding. Over de kwaliteit van Bart Claes zou ik me geen zorgen maken. Alleen een beetje vreemd dat enkele maanden geleden grote berichten de media ingestuurd werden om alles te ontkennen en dat hij er nu zelf persoonlijk op terug komt via een eigen persbericht. Vertrouwen en eerlijkheid is even belangrijk als een mooie locatie en lekker eten bij de organisatie van een feest. niet ? Veel succes met jullie beslissing.
|
|
Nele
8-9-2012
|
22-11-2011 22:37:33
Hoi Allen, Alvast bedankt voor jullie reacties. Ook zou ik graag willen antwoorden op de vraag of we nu een reservatie hebben of niet. We reserveerden op 1 september via mail en de reservatie zou definitief zijn als het voorschot werd betaald (afgesproken 500 euro). We kregen maar geen brief met uitnodiging tot betaling zoals men dat had beloofd. Dus vroegen we in oktober wat ervan was, en de zaal was wel op onze naam gereserveerd maar men had het te druk om het reservatiedocument op te maken en te verzenden, maar het ging wel komen. Dan kregen we eind oktober het document thuis, de voorschotfactuur van 1500 (!!) euro. We gingen hier niet mee akkoord omdat we dit wel erg veel vonden en dit bovendien de afspraak niet was, we vonden dit vreemd want we hadden tot dan toe een hele professionele indruk van het bedrijf. Daarom lieten we de brief even aan de kant en nog geen twee weken later kwam er al een aanmaning in de bus. Daarop mailden we met onze contactpersoon (Linda zelf), met een mailtje om uitleg of een rechtzetting, we vermoedden dat het louter om een vergissing ging. We wachtten weer twee weken zonder antwoord (dit was niet van hun gewoonte). Tot we zaterdag het bericht in de krant lazen, en natuurlijk meteen naar het infonummer belden. Daar antwoorde men ons dat Linda erg ziek was en niet kon antwoorden op haar mail, en we deze gewoon moesten forwarden naar het algemene adres. We mochten ondertussen gewoon 500 euro voorschot betalen zei men. Dit hebben we tot op vandaag nog niet gedaan. Tot dusver ons verhaal en de start van onze twijfels, want daarom kwam ik bij jullie te rade voor een oplossing. We waren allebei verkocht van de zaal, we vonden de locatie ideaal voor ons feest en zouden het ook liefst geloven dat er niets aan de hand is, maar we willen wel realistisch blijven...
|
|
Marjolein
30-4-2012
|
23-11-2011 10:55:26
Dag Nele,
waarschijnlijk is er verkeerd gecommuniceerd door de medewerker die jullie dossier heeft want het voorschot bij BC bedraagt wel degelijk 1500euro (dit voor alle zalen, dat hebben ze met ons ook altijd zo gecommuniceerd en ik denk dat dit zelfs zwart op wit in een brochure stond). Ik vind dit ook een normaal bedrag, gezien de uiteindelijke kostprijs (vele andere zalen liggen ook rond de 10% voorschot). Wij hebben ook wel een tijdje mogen wachten op deze factuur. We maken ons nu natuurlijk ook zorgen (wij trouwen in Hof ten Steen), maar aangezien we het voorschot al betaald hebben kunnen we momenteel weinig doen behalve hopen dat het goed komt. Indien ze failliet zouden gaan zijn we ons voorschot sowieso kwijt, en indien we een andere zaal zoeken ook... Moest ik jou zijn zou ik wel nog even wachten met betalen tot de uitspraak gevallen is over de aanvraag voor hun gerechtelijk akkoord, indien ze dit niet krijgen is de kans immers groot dat ze failliet gaan en dat je je geld kwijt bent denk ik!
Groetjes, Marjolein
|
|
Tim
|
23-11-2011 15:52:51
Hallo
Mijn vriendin en ik trouwen in mei 2012. Ons feest zal doorgaan in de Baenwinning. Met de recente berichten in de krant en online begonnen we ook te twijfelen. Ik heb onmiddellijk navraag gedaan bij een bevriende curator.
Hij wist me te vertellen dat we geen schrik moesten hebben. Indien er in het slechtste geval toch een faillissement zou komen, wordt er een curator aangesteld door de rechtbank. Deze zou gek zijn als hij de geboekte feesten zou annuleren. De curator moet er namelijk voor zorgen dat zoveel mogelijk schuldeisers terugbetaald worden. Dus hoe meer feesten, hoe meer inkomsten en hoe meer schulden die afgelost kunnen worden.
Met dit te horen, slapen mijn toekomstige en ik weer op beide oren. We hebben er nog steeds het volste vertrouwen in dat Bart Claes ons een onvergetelijke dag zal bezorgen.
Groeten, Tim
|
|
Tamara
8-9-2012
|
24-11-2011 17:45:35
Bedankt Tim,
Door je bericht zijn wij ook wat meer gerustgesteld! Dat had ik echt nodig!
Vriendelijke groetjes,
Tamara
|
|
Marie
27-10-2012
|
29-11-2011 19:39:10
Hey Nele,
En? Hoe is je verhaal afgelopen? Heb je ondertussen een nieuwe locatie?
Groetjes van een meelevend bruidje...
|
|
jorge
5-7-2013
|
4-12-2011 11:26:33
|
|
Nele
8-9-2012
|
11-12-2011 20:46:44
Hoi Hoi,
Inmiddels hebben we een andere locatie gevonden voor ons trouwfeest. Het word Den Lavaar in Heusden-zolder. We vonden de zaal heel mooi en het is bovendien dichter bij huis dan onze eerste locatie, de Baenwinning in Diepenbeek. Inmiddels slapen we weer gerust, toch weer een zorg minder :)
|
|
alexandra
27-4-2013
|
15-12-2011 17:02:42
Hallo allemaal,
ik ben ook aan het kijken voor een zaal. En Bart Claes heeft er inderdaad zeer mooie maar ik ga dit toch niet riskeren. Op zijn jaarrekening is er zeer veel verlies Ik heb ook gehoord dat zijn eten voor grote aantallen niet zo goed meer is. Familie van mij doet af en toe opdienen bij Bart Claes en ze zegt dat die keuken er altijd vreselijk uit ziet...
Maar ik ben dus op zoek naar mooie zalen (niet van Bart Claes) voor zeker 220 personen !!
Groetjes
|
|
Nele
8-9-2012
|
9-1-2012 19:32:42
Mooie zaal is bijvoorbeeld aan het golfhotel in Genk, de zaak noemt Stiemerheide. Ook heel mooi is Den Lavaar in Heusden-Zolder, in oude mijngebouwen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|