Terug naar overzicht
Proficiat!!!! :)
Oooh leuk nieuws, proficiat !
Proficiat! Wat een fantastisch nieuws Sinds juni ben ik ook een fiere tante en zo'n kleintje doet je hart helemaal smelten.Geniet er van!
Oh! zo leuk en zo schattig. Alvast dikke proficiat !!
dat is toch lief en leuk!!!Geniet er maar van toekomstige Peter!!!!!!
Oh heel leuk!!Mijn verloofde wordt half februari ook peter, dus ik weet wat het met een mens kan doen :-)!!groetjes
Oh zo leuk!!! Mijn metekindje was mijn bruidsmeisje :-). Héle dikke proficiat! Meter of peter zijn is echt één van de leukste jobkes ter wereld!
Proficiat... Inderdaad, Meter of Peter mogen zijn, is een unieke ervaring.Ik zelf ben fiere meter, en ik geniet met volle teugen van die kleine kapoen!!Jullie zomer kan zeker niet meer stuk!!!!
Proficiat !!!!!!
Profiat, peter! Geniet ervanLiefs,Nathalie
proficiat!!nu kan je naar beide uitkijken!!!
Hele dikke proficiat, een jaar om nooit te vergeten !!!!
een hele dikke proficiat Peter!amaai, dat wordt een spetterend mooi jaar voor jullie :-)groetjes
Bedankt allemaal voor de leuke gelukwensen, het wordt idd een jaar om nooit te vergeten :-)groetjesjoeri
Proficiat!!!
Hey,Heel erg gefeliciteerd!Groetjes Ellen
Whiiiii fijn! :) Dikke proficiat!
Dikke proficiat! Mijn vriend wordt half januari ook peter :-)
Leuk!!! Kan je petekindje erbij zijn misschien op jullie grote dag. Genier ervan en proficiat!!!
Waaauw!! Superleuk!wordt inderdaad een jaar om niet te vergeten, nu kan je naar 2 dingen uitkijken!En je zal dat heel goed doen het peterschap!
Proficiat ! Een heerlijk moment om te koesteren, ik ben 3 maand geleden meter geworden van het eerste kindje in onze familie (van mijn tweelingszus), heerlijk moment.... De dag dat ze het me vroeg zal ik ook nooit vergeten. Geniet ervan man !
Een dikke proficiat met je peterschap!Dat wordt inderdaad een extra leuke zomer, geniet ervan!
HoiProficiat! Wat fijn! Ik ben zelf al mama en meter en ik moet zeggen: het is echt heel leuk! Veel plezier!GroetjesKelly