Terug naar overzicht
Hoi Charlotte, Ik weet niet goed welk model het juist is, maar in Pierre Yves in Aalst hebben ze wel veel jurken van Pronovias. Kijk anders eens op hun site? Veel succes met je zoektocht!
Probeer eens bij Koonings in Deurne (NL).Groetjes
Ik dacht dat JPC Collection in Antwerpen premium dealer is voor Pronovias, misschien daar eens kijken. of keertje bellen kan zeker geen kwaad
Mijn Pronovias komt van bij Le Chapeau in Antwerpen.Ik weet niet of ze dat model hebben maar ze hebben in ieder geval wel een groot deel van de collectie in huis.
Idd, JPC Collection is premium dealer van Pronovias, dus zeker de moeite om te bellen! Ook Amiga in Breda is premium dealer voor Nederland van Pronovias, dus daar kan je ook eens proberen.Succes!
Dankjewel voor jullie reactie!Ik heb daarnet naar JPC gebeld maar daar hadden ze het kleed niet.Om naar Nederland te rijden vind ik precies wat ver.Och ja we zien wel ..Ik zal nog wel is bij Pierre yves horen
Hierbij http://www.honeymoonshop.nl/dames/trouwjurken/P1593/bib... te RotterdamGroetjesSarah
Hey Charlotte!Bel snel naar 'Moderna' in Schepdaal, als ik me niet vergis heb ik daar dat kleedje aangehad tijdens mijn pasbeurten!!!Van de rok ben ik 100% zeker dat het dezelfde was, de bustier, heb ik er meedere aangehad....Veel kleedjes van Pronovias daar!GroetjesA.
Hey annelies,Echt merci voor je gouden tip, ik ben naar Moderna in Schapdaal geweest en ik heb het daar ook gevonden en gekocht! Toffe en vriendelijke winkel daar!grs x
Schepdaal ;-)
Hey Charlotte,graag gedaan!Ik wist het onmiddellijk als ik de foto zag dat ik het ook had aangehad! :-)Ik was namelijk op zoek naar een kleed in dezelfde stijl, maar bij mij is het uiteindelijk een Jesus Peiro geworden van bij Pierre Yves.Succes ermee!grtjs,A.