Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning van de grote dag

22-11-2011 21:53:56
Dag bruidjes,
mijn verloofde en ik zijn onze grote dag (die nog làng duurt) een beetje aan het plannen.
De grote lijnen liggen momenteel vast.
Wat denken jullie?
We zijn echt nog groentjes, dus alle bedenkingen zijn zeker welkom.
't is een ruwe draft, dus laat horen wat er nog bij moet/weg mag.
Groetjes!
Lize

11.30 à trouw gemeentehuis (duurt hoe lang precies? een half uurtje? nadien -voldoende- ruimte om met iedereen te praten, felicitaties te ontvangen, ...)

13.30 à kleine hapjes op de wei waar onze ceremonie plaatsvindt (hier rekenen we een dik uurtje voor, en is met een selectie van gasten)

15.00 à ceremonie (duurt ongeveer een uur denken we?)

we laten bewust 2 uur tussen het einde van de ceremonie en het begin van de BBQ/'diner'. zo kan iedereen zich gaan opfrissen, bijslapen, ...

18.00 à start BBQ (is 2u voldoende?)

20.30 à avondfeest

Lize
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 584

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik22-11-2011 23:05:28

hey!

Ons scenario ziet er wel wat anders uit, maar als het kan helpen is dit de door onze ceremoniemeester goedgekeurde plan:

8u-9u make-up en haar (thuis)
8u30 Filip gaat bloemen halen
9u-10u30 bruidsfoto's
11u ouders oppikken
11u30-13u lunch met suite in zaal waar huwelijksfeest zal zijn + kennismaking suite met ceremoniemeester + korte uitleg planning
13u30 - 14u15 trouw voor de wet
14u30-15u30 trouw voor de kerk
16u-17u foto's familie en suite + pre-receptie suite (terug in zaal)
17u-18u30 receptie
19u15 iedereen aan tafel
19u15-22u eten
22u-22u30 filmpje met jeugdfoto's enz
(gemaakt door familie)
23u openingsdans

Als je een menu hebt en een dessertbuffet zoals wij, zit je al snel 3u aan tafel. Voor een bbq kan ik dit natuurlijk moeilijk inschatten, maar reken er op dat mensen graag lang aan tafel zitten...

Bij het huwelijk van mijn schoonbroer hebben we tussen de wet en de kerk lang moeten wachten, dat is echt niet leuk en zeer vermoeiend als er kindjes in de suite zijn. Een huwelijk voor de wet duurt maar een half uurtje denk ik (afhankelijk van de gemeente, sommigen geven een receptie, anderen niet)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 11:01:25

Moh, Dag Lize ! Heidi hier, van SW Sint-Anna :) remember :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...