Terug naar overzicht
11.30 à trouw gemeentehuis (duurt hoe lang precies? een half uurtje? nadien -voldoende- ruimte om met iedereen te praten, felicitaties te ontvangen, ...)
13.30 à kleine hapjes op de wei waar onze ceremonie plaatsvindt (hier rekenen we een dik uurtje voor, en is met een selectie van gasten)
15.00 à ceremonie (duurt ongeveer een uur denken we?)
we laten bewust 2 uur tussen het einde van de ceremonie en het begin van de BBQ/'diner'. zo kan iedereen zich gaan opfrissen, bijslapen, ...
18.00 à start BBQ (is 2u voldoende?)
20.30 à avondfeest
hey!Ons scenario ziet er wel wat anders uit, maar als het kan helpen is dit de door onze ceremoniemeester goedgekeurde plan:8u-9u make-up en haar (thuis)8u30 Filip gaat bloemen halen9u-10u30 bruidsfoto's 11u ouders oppikken11u30-13u lunch met suite in zaal waar huwelijksfeest zal zijn + kennismaking suite met ceremoniemeester + korte uitleg planning13u30 - 14u15 trouw voor de wet14u30-15u30 trouw voor de kerk16u-17u foto's familie en suite + pre-receptie suite (terug in zaal)17u-18u30 receptie19u15 iedereen aan tafel19u15-22u eten22u-22u30 filmpje met jeugdfoto's enz (gemaakt door familie)23u openingsdansAls je een menu hebt en een dessertbuffet zoals wij, zit je al snel 3u aan tafel. Voor een bbq kan ik dit natuurlijk moeilijk inschatten, maar reken er op dat mensen graag lang aan tafel zitten...Bij het huwelijk van mijn schoonbroer hebben we tussen de wet en de kerk lang moeten wachten, dat is echt niet leuk en zeer vermoeiend als er kindjes in de suite zijn. Een huwelijk voor de wet duurt maar een half uurtje denk ik (afhankelijk van de gemeente, sommigen geven een receptie, anderen niet)
Moh, Dag Lize ! Heidi hier, van SW Sint-Anna :) remember :p