Terug naar overzicht
Heyhey,Ik woon in Aalst en hebValerie De Roeck uit Aalter. Zij doet normaal heel Oost (en West) - Vlaanderen dus misschien ook Dendermonde?Je moet haar maar eens googlen :-).Groetjes!Evelien
Hallo, ik heb Barbara van phantastique in waasmunster, is ook niet ver van dendermonde, je kan even kijken op haar website Groetjes
Ik heb Nathalie De Bock gekozen. Die komt normaal ook in jouw regie. Kijk eens op haar site www.kapsteraanhuis.be voor wat meer info.Mijn vriendin had haar en haar trouwkapsel was zeer geslaagd. Op deze site kom ik ook regelmatig goede berichten over haar tegen.
Hallo, ik ben ook nog op zoek naar kapster aan huis + visagiste regio Dendermonde. De personen die jullie vernoemen "Valerie De Roeck uit Aalter" en "Nathalie De Bock", wat zijn hun tarieven voor een proefsessie? Sommigen vragen echt veel te veel! bedankt!
Melissa, ik heb ondertussen iemand en die vraagt 125 voor proefmakeup en haar en makeup en haar op de dag zelf. Zonder proefsessie was iets van een 85 euro. Voor de rest weet ik de prijzen niet zo.
Lauren, mag ik vragen wie je dan gekozen hebt? Bedankt! groeten
Joke Dult uit Gent. De website is nog in opbouw maar er staat wel een portfolio op facebook geloof ik. Als je wil geef ik je haar e-mailadres.
Lauren, zou ik ook het email adres van die Joke Dult eens mogen, ik vind haar niet direct terug via google.Groetjes, Liesbeth
http://www.glanceofbeauty.be/ is haar website :)Groetjes, Lauren
Lauren, ik heb ook contact gehad met Joke Dult, maar die doet gelijk toch geen kapsels? Of werkt ze met iemand samen?
Dat moet je aan haar zelf eens vragen. Ze heeft (of had toen ik haar boekte) alleszins een portfolio met kapseltjes (dotjes, chiffons, avondkapsels), maar misschien stopt ze daar mee. Wat zei ze zelf?