TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
22-9-2012
|
23-11-2011 10:23:38
Hey Benita,
voeg me gerust toe op facebook!! Daar zal je 3 albums terugvinden van dit jaar in September, wij zijn 12 dagen naar Kaapverdie op reis geweest! Wij zaten in een RIU Karamboa 5* hotel, en voor minder zou ik allesinds niet gaan! Zeker daar niet! Qua uitstappen had ik ook gehoord dat het daar 'dood' was, maar toch wij hebben onze dagen ter plekke zodanig kunnen vullen dat we een dag zwembad, een uitstap, een dag zwembad, een uitstap een dag zwembad, een uitstap....hadden. Uitstappen hebben wij gedaan van allerhande; met de bus, met het vliegtuig ook mogelijk om de andere eilanden te bezoeken (redelijk duur, maar ZEKER de moeite!), quad safari, met de boot.... Vanalles te doen, maar in de eerste plaats is het wel een eiland/bestemming om tot rust te komen en vooral om uit te rusten, het is zeker niet USA of Canada waar je kan gaan rondtrekken!
Laat maar weten mocht je nog vragen hebben! Happy to help!
X A.
|
|
benita
8-9-2012
|
23-11-2011 12:42:40
Hey Annelies! Super bedankt om zo te helpen!!! Zal je sebiet eens toevoegen via facebook. Wat je zegt 1 dag strand 1dag iets gaan doen, willen we ook doen. Op een andere site heb ik de excursies eens bekeken en dat staat ons zeker aan! met het vliegtuig de eilanden verkennen wil ik zeker doen, inderdaad duur, maar ja je trouwt maar 1 keer é dus mag het al wat specialer zijn. Nog eens super bedankt!!
|
|
caroline
9-6-2012
|
23-11-2011 12:45:56
@ Annelies:
Wij zouden misschien ook naar Riu Karamboa gaan volgend jaar in juni.Zou ik je ook mogen toevoegen op facebook :)? Ben wel benieuwd naar de foto's.
@ Benita:
Wij hebben hier ook een beetje schrik voor, dat het zowat 'dood' is qua uitstappen. Het is nu ook niet de bedoeling van elke dag van 's morgens tot vroeg weg te zijn, maar we willen toch ook iets gezien hebben van het land :). Ik vind dit van prijs echt wel meevallen, als je het vergelijk met cuba, mexico, bali.. EN het is er geen regenseizoen :). Wij gaan ons wel eens gaan informeren bij een reisbureau ook.
|
|
Annelies
22-9-2012
|
23-11-2011 12:56:06
@Caroline: tuurlijk: Pics free to watch, bij vragen bij de foto's laat maar weten! :-)
|
|
caroline
9-6-2012
|
23-11-2011 13:00:45
@ Annelies: kan je ook je achternaam opgeven (desnoods in privébericht)? Anders wordt het moeilijk om je terug te vinden op facebook denk ik :). Bedankt alvast!
|
|
benita
8-9-2012
|
23-11-2011 13:19:06
@Annelies, mag ik uwe achternaam eens weten aub (of eventueel via een privé berichtje) zodat ik je kan opzoeken op fb? alvast ne dikke merci!@Caroline, de prijzen vallen inderdaad mee zeker als je vergelijkt met Mexico enz... je moet anders eens via google Kaapverdië excursies intikken dan zie je wat er allemaal te beleven valt op de Kaapverdische eilanden. En dit is ook een goede site: http://www.zoover.be/
|
|
caroline
9-6-2012
|
23-11-2011 13:26:25
@ Benita: Ik heb ook al de nodige research gedaan i.v.m. excursies :). Vooral die met het vliegtuig lijken mij wel leuk, maar wel nie goedkaap amai :).
|
|
caroline
9-6-2012
|
23-11-2011 13:26:53
goedkoop* dus :)
|
|
benita
8-9-2012
|
23-11-2011 13:27:50
@ Caroline, inderdaad nogal prijzig. maar op een huwelijksreisje mag het al wat meer zijn e
|
|
benita
8-9-2012
|
23-11-2011 13:41:37
@Annelies, heb je gevonden via fb, ben super benieuwd naar de foto'kes!
|
|
benita
8-9-2012
|
23-11-2011 14:57:57
@Annelies, Prachtige foto'kes! Bedankt dat ik ze mocht bekijken! Nu nog mijn ventje overtuigen (zal wel lukken ) en dan boeken!
|
|
caroline
9-6-2012
|
23-11-2011 15:32:57
Ben er nieuwsgierig van geworden:). Vnv eens piepen op facebook :) !
|
|
Bianca
11-8-2012
|
23-11-2011 19:49:27
Hey bruidjes Ik vind het echt moeilijk om een bestemming te vinden waar het mooi weer is in augustus. Ik wou graag naar Malediven maar het weer zou daar niet schitterend zijn in augustus en we houden beide van de zon dus willen het risico niet lopen. Een bounty strand met veel bewolking is ook niet het van het he... Kaapverdië lijkt me ook wel mooi. We willen niet rondtrekken dus dat is geen probleem.
Annelies, stuur je me aub ook even je achternaam door dan kan ik ook eens piepen? Weet iemand nog zonnige droombestemmingen in augustus?
|
|
Griet
21-4-2012
|
23-11-2011 20:20:18
Annelies,
Mag ik je ook toevoegen op FB? Wij zouden in april graag naar daar gaan. Wat is je familienaam?
Super bedankt hoor! Griet x
|
|
Charlotte
16-6-2012
|
23-11-2011 20:23:15
Hoi Annelies, Ook nieuwsgierig naar de foto's! Dachten ook aan deze bestemming omdat die wat goedkoper uitkomt dan Mexico enz. Stuur je me een privébericht met je familienaam? Je gaat nog een hele bende overtuigen om naar daar te trekken ;)
Groetjes
Charlotte
|
|
mieke
7-7-2012
|
24-11-2011 15:37:36
Hoi meiden, Een pasgetrouwd koppel die ik ken is ook naar daar geweest op honeymoon en waren laaiend enthousiast! Het is maar 6 uurkes vliegen en er is gegarandeerd zon! Nog een bevriend koppel vertrekt nu zaterdag naar ginder. Het begint dus echt wel een redelijk bekende bestemming te worden. Ik ben eens benieuwd naar de ervaring van het koppel dat nu dit weekend vertrekt want het spreekt me ook echt wel aan hoor. En foto's? Ben ik zoooo nieuwsgierig naar Annelies Stuur je mij ook je gegevens eens door dan kan ik ook eens piepen en misschien trek jij me wel definitief over de streep alvast bedankt en veel groetjes!!!!
|
|
benita
8-9-2012
|
24-11-2011 16:28:04
Iedereen bedankt voor de reactie's!
|
|
Vicky
9-6-2012
|
24-11-2011 18:08:39
Ik ben er een 5-tal jaar geleden geweest en ik vond het eerlijk gezegd de moeite om eens gedaan te hebben, maar had er geen wauw-gevoel bij. Het is er constant zon, maar ook heel veel wind (wij waren er in februari). Verder is er niets te zien, buiten wat zand.. Is natuurlijk wat je zelf belangrijk vindt, want de stranden vond ik wel heel mooi en speciaal. Geen gewone stranden maar precies één grote woestijn aan zee. :-) Als je voor te rusten gaat is dit een mooie bestemming, als je graag wat meer cultuur ziet, zou ik voor iets anders kiezen!
|
|
Annelies
22-9-2012
|
25-11-2011 10:32:35
Hey bruidjes, wij waren er in September en zoals reeds gezegd, we had the time of our life there! Rekening houdende met de (goeikope) prijs en at je daarvoor in ruil krijgt vind ik dit een TOPbestemming! Wij haden ook wel wind in september, maar eerlijk gezegd was die zalig! Anders had ik de warme temperaturen en de brandende zon nooit kunnen verdragen... Wij hebben ook geluk gehad dat we NOOIT rode vlag gehad hebben op het strand, wat in de wintermaanden November-Maart blijkbaarwel meer voorkomt... Het is inderdaad zo dat je voor een culturele hoogstaande reis hier aan het verkeerde adres zit, maar mensen die relaxen willen koppelen aan 'iets' bezichtigen (vooral natuur en andere vegetaties en eilanden) die zijn hier zeker aan het juiste adres. Mensen die twijfelen om deze reis te maken, raad ik aan om ze zeker nu te maken, wij hebben daar plannen en maquettes gezien om de vele mooie stranden om te bouwen naar toeristische trekpleisters.... dijken met 140 hotels verspreid over de hele lengte....ik vrees dat er binnen 5 jaar heel veel van de natuur en de kwaliteit van het land verloren zal gaan... + bij het vertoristishen van de streek zal ook de prijs ongelofelijk de hoogte ingaan! Wij zijn SUPERblij dat we het gedaan hebben, en twijfelen zelfs om nogmaals terug te gaan om een weekje te overwinteren :-)
Voorons was het prijs-kwaliteit MEER dan een aanrader....
grtjs A.
|
|
oliver
14-12-2013
|
29-10-2013 21:24:25
Hallo iedereen
Wij trouwen hier in Belgie voor de wet op 14/12, maar we zouden graag nog een ceremonie op Sal doen op 24/12. Iemand hier ervaring mee, of adresjes van wie we moeten contacteren?
Alvast bedankt
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|