Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dé bruidsschoenen, maar.....

23-11-2011 9:27:04
Hey hey

Ben gister eens voor bruidschoenen gaan kijken bij Le chapeau in Bree.
Heb er de droomschoenen aangehad. Was op slag verliefd. is de Allora van Rainbow Couture.
http://www.debruidswinkel.nl/images/allora.jpg

Maar... de prijs.
Ze kosten 205 euro!
Wat vind ik dat veel geld. Ik wou ze wel achteraf laten verven voor zo nog aan doen doen want vind ze écht héél mooi maar vind het dan toch nog te veel geld. Nu heb ik ze bij debruidswinkel.nl nog zien staan voor 185 maar vind ik toch nog veel. Heeft iemand een idee waar ik goedkoperen bruidsschoenen kan vinden die er ongeveer op lijken? Liefst in de buurt van Kinrooi/Bree.

Groetjes.

Romina
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 42 | Gelezen: 1574

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-11-2011 9:47:44

Wauwwww!! Ook helemaal het type schoen dat ik zoek...
Ik ga in januari naar Stylez shoes in Rotterdam...ik weet niet hoe de prijzen daar liggen, maar ik hoop iets goedkoper dan in een bruidswinkel :-).
Het is veel geld, maar als je ze nadien zwart kan verven, heb je er wel nog iets aan nadien?

groetjes!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 9:52:34

Ze zijn inderdaad Wauw hé :D
Ben er echt verliefd op. Had ze al op internet gezien en sprongen er echt uit en toen kwam de vrouw van de bruidswinkel ineens met deze schoenen. En eens ik ze aan had was echt écht wauw en door de plateau vanvoor valt de hoogte héél goed mee. Je voelt het niet dat de hak 11 cm is.
Ik kan ze ook wel bestellen voo 185 maar denk dat mijne toekomstige het daar niet mee eens is. Deze middag naar bruidswinkel in Weert. Hopelijk daar goedkoper.

Groetjes.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 10:05:01

Misschien is kijken bij Van Loock in Zandhoven.
Ik heb mijn schoenen daar gekocht voor 120euro.

groetjes Britt
ps ze zijn heel mooi u schoenen, ik zou het niet kunnen op zo een hoge hak op mene trouw:)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-11-2011 10:18:32

Ze zijn héél mooi ja...en ik denk dat ik ook voor hoge hakken ga :-) ik val altijd voor die killer heels...hihi!!
Maar ik denk ook niet dat ik er 200€ zal aan geven...dus misschien vind je er gelijkaardige voor een betere prijs?
Succes er nog mee!!

groetjes

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 10:36:25

Hey hey

Ik heb naar Vanloock gebeld en daar ligt de prijs toch ook tussen 150-170 zei ze. En hoge hakken zijn toch altijd duurder dan maar een laag hakje hé. Als ik het zo op internet bekijk heb ik dat idee toch.
En eigelijk is het maar een hak van 9, die van mijn droomschoenen. Omdat er vanvoor een plateau is van 2 cm. Anders zou ik er ook niet de ganse dag op kunnen lopen.
Nu maar afwachten of ik deze middag succes ga hebben in die andere bruidswinkel.
Mercikes alvast, allemaal.

Groetjes.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik23-11-2011 10:37:28

ok, nog veel succes

groetjes

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik23-11-2011 11:50:15

Hallo Romina

Ik ben het volledig met je eens, je voelt het inderdaad niet dat het 11 cm is, ik heb de Coral aangehad, ook een leuke schoen!
Ik vind het inderdaad ook veel geld, maar ik ben een schoenefreak en heb het er wel voor over.
Ik ga ze net als jij, nadien laten kleuren...

Ik heb mijn schoenen bij Koonings in Deurne (NL) besteld.
Bij Tsjari in Breda hebben ze ook een ruime keuze en supervriendelijke mensen. Ik ga ze daar laten kleuren, aangezien Koonings dat niet doet.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik23-11-2011 13:25:39

hoi!

prachtige schoenen hoor. mijn schoenen kosten ook 190 euro wel in het leer.
ach ja als je nu 1x verliefd bent op deze schoenen zou ik niet twijfelen hoor, inderdaad wel duur maar je trouwt maar 1keer é je kan altijd eerst nog ergens anders kijken en als je geen mooiere vind, kan je ze nog kopen he. veel succes in de zoektocht!

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 13:30:59

Hey Romina,

Ik heb ze ook al aangehad en ze zijn en geweldig eh! Superhandig als je niet van de grootste bent ;)
Ik heb een Britse internetshop gevonden waar ze allerlei bruidsschoenen verkopen, /www.elegantsteps.co.uk Daar hebben ze ze ook en ze kosten 145euro (omdat het een Brits merk is denk ik?). Verzendingskosten zouden ook niet te hoog liggen. Als je de schoenen al hebt gepast en je weet welke maat je nodig hebt, dan is het misschien te riskeren ze online te bestellen.
Ik ga ook naar Tsjari want daar hebben ze toch een vrij grote keuze. Groetjes!

Anouck
5-5-2012
 Meld misbruik23-11-2011 13:52:09

Ik heb het model Ario van Rainbow Couture. 170 euro voor betaald in de bruidswinkel Issa Moda in Hasselt. Aanvankelijk wou ik er ook niet zoveel geld aan geven, maar bij mijn kort kleedje MOEST het gewoon deze schoen zijn Misschien vreemd om te zeggen, maar ik ben verliefder op de schoenen als op mijn trouwkleed! Mijne hebben de halfhoge hak (6cm gok ik) want ik ben al 1m80.

Als je echt verliefd op de schoen bent, niet te veel over nadenken, gewoon doen! Je zal er geen spijt van hebben, en nadien kan je ze idd nog in eender welke kleur laten verven....

Groetjes

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik23-11-2011 14:07:33

Bruidjes, ik wilde gewoon even zeggen: diegene die (net zoals ik) op zoek zijn naar écht hoge hakken, daarmee bedoel ik min 9 cm, moeten niet per sé naar Tsjari in Breda gaan. Heel mooie winkel en héééle vriendelijke mensen, maar niet veel keuze aan echt hoge hakken :-( ik ging er vol goede hoop naartoe, maar ze hadden maar 3 modelletjes met echt hoge hakken (die betaalbaar waren, want ze hebben daar achter glas ook schoenen van 500 euro staan....) en die waren dus ook lang niet zo hip als die op de site van rainbow/.../...

Ik heb deze zaterdag een afspraak bij stylezshoes in Rotterdam, ik zal jullie weten zeggen hoe de keuze daar was ;-)

Groetjes!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 16:49:28

Hey hey

Het bezoek aan de bruidswinkel in Weert was weer zonder resultaat. Wel héél vriendelijke vrouw en als ik een merk en model weet mag dat altijd aan haar doorgeven dan besteld ze die. Zal dan allesinds goedkoper zijn dan bij Le Chapeau.
Dat ga ik wel niet doen want ze kan dan NIET terug sturen en is dus riskant, of ik moet ze ergens kunnen passen maar hier in de buurt zijn nergens bruidsschoenen en dan zou ik hetgeen ze minder zouden kosten wel oprijden om ze te gaan passen.
Lilybluestar: Ik heb een op de engelse site gekeken en ik denk echt dat ik er vandaar ga bestellen. Heb jij enige ervaring me de site?

Groetjes.

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 16:59:12

Hey Romina, nee daar kan ik je helaas niet mee helpen... Misschien anderen hier op dit forum? Veel succes! Groetjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik23-11-2011 17:45:25

Ah Emily nog altijd op schoenenjacht zie ik!
Hoi

Tsjari in Breda vind ik zelf ook niet zo veel soeps als je voor de killer heels wilt gaan.
De allora heb ik ook gepast, en eerlijk gezegd vond ik de leest niet goed.
Ik heb twee paar eentje via shoes of prey - 11 cm en eentje via stylez schoenen te Rotterdam.een paar van penrose §. Echt droomchoenen en ze zitten super.
De prijs was ook redelijk hoog 398€ om exact te zijn... Maar ze hebben daar ook goedkoper , veel rainbow enzo maar ook wel wat andere... Het is een super kerel, heb er de neiging om altijd te blijven plakken.
Heb ook een paar voor mijn huwelijksreis genomen!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik23-11-2011 18:18:46

@ Sarah: jep idd! Ik hoop in Stylez schoenen mijn paar voor de ceremonie te vinden en dan denk ik dat ik er zelf ga ontwerpen voor de burgerlijke trouw bij shoes of prey, in een kleurtje zodat ik er zeker daarna nog plezier van heb!

Huwelijksreis: zaaaaaaaaaaalig excuus voor nóg een paar schoenen!! geweldig idee!

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik23-11-2011 18:44:32

tis allemaal maar een once in a lifetime he

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik23-11-2011 20:52:30

Hey hey

Ik heb nu al de hele tijd op die engelse site gekeken. Er staan verschillende mooie schoenen bij maar ik blijf echt twijfelen. Ben bang dat ik een verkeerde keuzen ga maken. Pfff wat is het toch moeilijk. Mijn kleed was veel vlugger gekozen :D
Kan iemand mij zeggen hoeveel die plateaus van die schoenen op de site ongeveer zouden zijn want dat staat er niet bij.

Groetjes van een twijfelaartje.

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik24-11-2011 8:24:56

Hoi Romina,

Probeer eens bij bruidswinkel Blue Bruidsmode in Maastricht. Ik heb daar toen schoenen van Nina Fiarucci gekocht voor 110 € die normaal 160€ kostten.

Blue Bruidsmode
Heggenstraat 7
6211 GW Maastricht
Tel.: 043 - 3500200
Fax.: 043 - 3216411

Groetjes,
Filipa

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 9:07:56

hey Filipa.
Mercikes voor de tip. Zal daar zeker eens gaan kijken.
Het is toch altijd fijner als je ze eerst kan passen hé.

Groetjes.

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik24-11-2011 9:52:41

Hey Romina

Kijk ook eens op brandos.be, zij hebben een sectie bruidsschoenen EN je kan je bestelling terugsturen indien het niet naar wens is :-)

Ik heb er zelf al schoenen besteld en was zeer tevreden over de service.

Groetjes

Emilie

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 10:04:58

@Emilie

Ik had wel eens op brandos.be gekeken maar zie nu pas dat er geen verzendings- of retourskosten zijn en zie toch wel mooie schoenen staan. Mssn toch een via die site besellen.
Bedankt hé :D

Groetjes.

Ann
18-8-2012
 Meld misbruik24-11-2011 11:35:04

Hoi,

mijn eerste pas is in februari en ook druk op zoek achter schoenen. Nu vind ik 150EUR nog altijd teveel geld voor een paar zomerschoenen, die ik wss niet super veel meer ga dragen. Is het een idee om te wachten tot de zomercollectie uit is en dan een gewone witte zomerschoen kopen?
Van Nina Fiarucci ben ik verzot op 'Diva', ik heb ze kunnen bestellen maar moet ze nog passen. Ik vind dit wel vervelend als ik ze dan niet wil kopen. Zit nog in een dilemma.

Veel succes met jouw aankoop! Hou ons op de hoogte!!!

groetjes

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 12:24:08

Hey hey.
Ik heb ook al met het idee gezeten om te wachten o zomercollectie van de gewone schoenwinkels maar ik denk dat de hak dan niet zo groot zal zijn.
Op de site van brandos staan wel goedkope bruidsschoenen én héél mooi. En je ken ze gratis terug sturen. Mijn oog is op deze gevallen: http://www.brandos.be/wildflower/cadence-01460601-97-ivory/a19976
Heeft eigelijk alles wat ik wou: hoge hak maar met plateau, dicht vanvoor én bandje voor vast te maken omdat echt pumps zonder bandje ofzo mij toch altijd wat los komen. Dus ben nu toch écht aant denken van deze eens te bestellen.

Groetjes.

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 12:56:22

Hey hey,

Even laten weten dat ik de schoenen van in bovenstaande link besteld heb. Duurt 5 - 7 werkdagen en betaling bij levering.
Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Bedankt allemaal voor de hulp.

groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-11-2011 13:32:01

Spannend...het zijn zeker ook mooie schoentjes deze Romina :-)!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 14:01:12

@Sandra: Merci :D En hoogste is toch lijk mijn eerste keus. Zal toch voor onze dag moeten opbouwen op het aantal uren lopen op hoge hakken. Haha. Zal ook wel lukken en als ze echt te stijl zouden zijn kan ik ze nog kostenloos terug sturen en andere kiezen hé. Maar ze zullen wel in orde zijn.

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-11-2011 14:12:03

ge kunt ook van die 'party feet' gellekes kopen :-) van Scholl - in kruidvat hebben ze die e...neemt den druk al wat weg ;-)! Ik heb die in elk paar hoge pumps liggen...kost echt geen geld en is super goe!!

groetjes!!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-11-2011 14:16:54

@Sandra: Die ga ik mij zeker halen. Had er hier al eens iets van gehoord. Bedankt!
Nu gewoon wachten tot de postbode aan de deur staat :D
Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-11-2011 14:35:03

Spannend...ik wacht ook op het pakketje met mijn juweeltjes...:-)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik29-11-2011 17:20:53

Ik ben wel geslaagd bij Tsjari en heb deze gekozen :
http://www.doriani.com/english/collection/classic-collection/3005-Encaje-Marfil.html

Deze waren € 175, het bedrag dat je volgens mij al snel kwijt bent hoor, als ik de gemiddelde trouwschoenprijs vergelijk... X

joke
7-7-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:51:53

Prachtige schoenen bruidje!!!

Anouck
5-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 19:01:13

Hele leuke schoenen Bruidje! Klassiek model, maar door de kant heeft het toch iets speciaals.

Goh, ik kan blijven kijken naar bruidsschoenen... Jammer dat je maar 1 paar kan dragen op de grote dag

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik1-12-2011 16:10:55

Hey hey

Hier zijn vandaag de schoenen toekomen. Ze zijn echt héél mooi. Had ze direct aan gedaan en kwa hoogte zijn ze goed, niet té stijl. Maar ze snijden me rond mijn voet waar het voorste deel schoen stopt. Snappie?
Nu denk ik dus dat ik ze terug moet sturen. Of zou dat nog rekken?Pfff wat is dat toch moeilijk.
Wat vinden jullie van deze: http://www.brandos.be/wildflower/camisha-01460603-97-ivory/a19982?ref=kelkoo.xml_be

Groetjes.

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik1-12-2011 16:14:11

Hoi Romina,
ik ben van het principe een schoen moet onmiddellijk goed zitten. Je moet zeker rekening houden met het feit dat satijn zeer slecht zet , bovendien trouw je in de zomer. Dus de kans op dikkere voeten is groter. Als ik jou was ik zou ze terugsturen.
Ik vind het paar wel fun, maar je moet altijd alles in zijn geheel zien he :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-12-2011 16:36:55

Hey Romina,

Ik wacht ook op mijn pakketje :-) maar ze moeten bij mij ook wel direct goed zitten, anders ga ik ze ook terugzenden denk ik...

De schoentjes van je andere link zijn ook heel mooi trouwens :-) maar een peeptoe pump kan ook altijd wat snijden aan je teentjes...

groetjes!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik1-12-2011 20:22:26

Hey hey

Mercikes voor de reacties. Ik heb ondertussen ook al beslist van ze terug te sturen.
Maar nu vind ik op de site van brandos geen andere meer. Die van de link hierboven ben ik toch over aant twijfelen door de strik. Zijn nog verschillende mooi én echt ideale lijk me maar zijn niet in mijn maat :s Dan nog maar eens op een andere site kijken.

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-12-2011 22:00:13

Hey Romina,

Ik heb mezelf voorgenomen van mijn schoentjes van Brandos te passen als ze toekomen en als ik twijfel naar Tsjari te gaan in Breda. Als ik er daar betere vind, stuur ik het pakketje terug...
Afwachten dus!

groetjes

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik2-12-2011 15:56:20

Hey hey
Ik heb deze morgen een ander paar schoenen besteld.
Deze: http://www.brandos.be/perfect/sasha-ivory/a42294 Wou ze gister al bestellen maar was mijn maat niet in. Deze morge keek ik en wel mijn maat. Dus maar direct besteld. Nu weer een weekje ongeduldig wachten.

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-12-2011 17:21:31

Ook heel elegante schoentjes!
Wel opletten met het riempje op de wreef...als je voeten zwellen, kan dat ook pijntje veroorzaken. Maar afwachten, passen en als ze niet goed zijn...terugsturen é :-)!
Ik wacht ook nog op men pakje...spannend!

groetjes

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik2-12-2011 18:01:25

@Sandra: De riempjes zijn verstelbaar hé. Als mijn voeten 'gewoon' zijn zal ik ze op het laatste gaatje moeten doen dus als ze ook wat gaan zwellen kan ik 1 of 2 gaatjes losser doen hé :D
Dat is toch iets dat wachten hé.
Mijn ventje zei al net. Had je niet kunnen wachten tot je het geld van die andere terug hebt. Moet ze nog opsturen dus zo lang kan ik niet wachten nee :D
Gister zijn we naar de Pastoor geweest. Mijn misboekje is goed gekeurd :D

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-12-2011 19:54:01

Hihi, zo zijn we! Het moet allemaal nu, direct, onmiddellijk :-) ik snap je!
Goed dat je het riempje kan verstellen, idd minder kans op een knellend gevoel! Goed!
Oh, weer een zorg minder dus...wij trouwen niet voor de kerk, maar ik kan best geloven dat er veel tijd en werk in kruipt!

groetjes!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik13-12-2011 10:56:34

Hey hey

Even een update.
Het 2de paar wat ik besteld had waren véél te groot. Toen heb ik een mailtje gestuurd voor een maat kleiner. Wat bleek, komen die niet meer binnen. Pfff, daar zat ik dus weer met mijn handen in het haar.
Had het dan paar dagen laten rusten.
Nu keek in vandaag op de site en nu staat de 36 er dus wel weer tussen. Ik dan maar direct een mailtje gestuurd met degene waar ik eerder mee gemaild had. Hoop dat ze me die nu wel kan sturen.
Allemaal duimen hé

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...