Terug naar overzicht
wij hadden u2 beautiful day, nog veel succes met jullie voorbereidingen (al 9 dagen getrouwd en het was een super dag)
Hoi,Wij hebben als intrede: A moment like thisTussenzang: I need you van Leann RimesOndertekenen huwelijksregister: Engel van mijn hart van Marco borsatoCommunie: Breathe van Faith HillOfferande: Ik heb je lief van paul de Leeuwen onze favoriet is ons uittredelied: Beautiful day van U2!!!We zijn blij dat we bij dat liedje het veto van de priester hebben gekregen.Debra11/08/06
Hallo Marga!Wij hebben gekozen als uittredelied voor Your Love is Lifting Me Higher van Jackie Wilson, zo'n oud swinging nummer... Onze pastoor vond dat nog wel tof. :-) Veel succes,Inge05.08.2006
Hallo Marga,Wij hebben gekozen voor 'The best is yet to come' van Novastar voor het buitengaan. Mooi nummer.Succes,Guy
HeyWij hebben als uittredelied in de kerk 'Love Generation' van Bob Sinclar.Voor de burgerlijke trouw nemen we als uittredeliedje 'I like your smile'. OOk een heel happy liedje, en één van de lievelingsliedjes van de bruidegom...GjroetjesVicky09.09.06
Wij hebben What may come van Moulin Rouge als uittredelied.Groetjes
"Eeuwigheid" van Clouseau is ook wel heel leuk!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl