TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nancy
19-5-2012
|
23-11-2011 20:16:44
Ik ga deze zeker volgen :)
|
|
wendy
26-5-2012
|
23-11-2011 22:23:29
Hey Eva wij trouwen ook op vrijdag v oor de wet en zaterdag feest, maar eerlijk gezegd durf ik dit risico niet te nemen. Dus ik ga voor vrijdag nog iets anders zoeken dan mijn trouwkleed. Ons zoontje krijgt ook twee outfits, de husband in spé twijfelt nog of hij enkel twee hemden neemt, of ook twee pakken. Ik heb teveel schrik dat ik ga smossen of dergelijke. En heb het gevoel: hoe meer je erop let, hoe meer er fout zal gaan...
maar ben eens benieuwd naar zo'n noodkoffertje
groetjes Wendy
|
|
hanne
3-9-2011
|
23-11-2011 22:54:17
Hey, wij hadden fotos getrokken aan het strand s ochtends en mijn kleed was wat vuil onderaan. Mijn schoonmama heeft dit dat met een nat washandje wat uitgewassen. De week na de trouw hadden wij ook nog een receptie en dan heeft mijn mama dat proper gemaakt. Ik zou je kleed zeker 2 dagjes aandoen, want het is echt genieten!!!
Groetjes
Hanne
|
|
Nele
25-5-2012
|
3-12-2011 13:09:48
Hey!
bij mijn kleed gaan ze langs de binnenzijde van de rok enkele lusjes maken die ik kan bevestigen aan knoopjes die ongeveer (ook langs de binnenzijde) tot aan mijn heupen komen. Zo kan ik mijn sleep ophangen langs binnen en sleep die (tijdens het dansfeest) niet voortdurend op de grond. Maar ik heb dan ook geen héle lange sleep, want dan denk ik dat het niet zo mooi gaat zijn. Sommige laten die ook langs buiten vastspelden, maar dan heb je kans op gaatjes of scheurtjes, terwijl met een knoopje alles veilig opgehouden wordt! Groetjes, Nele
|
|
Eva
23-3-2012
|
6-12-2011 23:44:58
Die sleep is het probleem niet, die kan ik van de grond halen ;D Het is gewoon de hele jurk, ik ben een enorme morspot! Heb het nooit gekund, iets moois dragen en er niet op morsen... We gaan de brunch bij ons thuis houden, dat ik mijn liefste jurk veilig en wel kan ophangen voor het feest :) Maar ben toch nog altijd benieuwd naar wat er in zo'n koffertje moet :D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|