Terug naar overzicht
Ik weet niet hoe een pastoor werkt, maar heeft die geen soort van spreekuur elke week? Mss dat je't zo kan proberen? En anders zou ik mss eens na een mis de mens opwachten? Tis misschien wat drastisch, maar zo lang is het nu toch ook niet meer, dus vind het wel vreemd dat hij niet antwoordt op al jullie pogingen...
Normaal heeft de kerk een secretariaat met openingsuren, daar kan je normaal een afspraak maken met de pastoor. Wij zijn nu eindelijk klaar met de pastoor en hebben toch een keer of 4 geweest.Hebben jullie al doopbewijzen enzo aangevraagd?Kzou er vaart achter zetten!!!!(en ik van dat TOTAAL NIET kunnen!)
Hoi Carmen, ons trouwdossier is al een jaar in orde, daar ligt het niet aan.Dat was op spoedtempo geregeld. Secetariaat maakt geen afspraken voor huwelijken.. dus dat is ook geen oplossing.Als hij nu vanavond weer geen teken van leven geeft, gaan we weer een mail sturen en hem zondag na de mis opwachten.
Pff ja zou ik ook doen! Wat is dat nu weer een manier voor werken.Je zou je juist goed moeten voelen bij de pastoor!
Ik heb het aan de hand gehad in mijn vorige parochie een pastoor die maar niet antwoorde voor een afspraak (ondertussen onverwacht ene huis gevonden en verhuisd dus nu zijn de problemen zoiezo van de baan).Ik heb toen gewoon naar het DEKENAAT gebeld. De deken aan de lijn gekregen en de situatie uitgelegd. Een dag erna had ik meteen antwoord van de pastoor, hij was wat lastig maar ik vermoed dan ook dat hij onder zijn voeten had gekregen.
Hoi iedereen, het opwachten na de mis heeft gewerkt. Ik had in de Kerk eerst een diaken aangesproken en deze heeft ons na de mis direct naar de pastoor gebracht. Wat bleek hij had alle mails gelezen maar oh wee antwoorden ... Enfin soit deze vrijdag gaan we dus officieel in de Kerkelijke ondertrouw..Iemand tips voor dit :)
Je gaat vragen krijgen zoals dit: Waarom gekozen om voor de kerk te trouwenWat vinden jullie belangrijke waarden in een relatie....Tlijkt wel een mini-examen :)