Terug naar overzicht
Dag Lauren,Heeeel leuke foto's!En seg...je bent misschien niet de smalste, maar uw figuur is toch prima zeker!! Ik ben zelf onderaan ook 'ronder' dan bovenaan, maar tegenwoordig is dat allemaal mode :-) hihi!!Bij mij waren de pasmaten allemaal 42-44 denk ik, ze waren soms echt veel te groot...zo ook bij mijn kleedje, dus ben benieuwd als ik de eerste keer ga passen en het echt zal 'aanpassen' en niet los hangen :-).En...bij mij is het ook een heel andere stijl geworden dan ik voor ogen had hoor ;-)! Ik wou eenvoud, strak...en het is een heel romantisch kleedje geworden!Ga je verklappen van welke ontwerper het is of blijft het een geheimpje??In elk geval, proficiat met de aankoop!!groetjes
Wat een mooie foto's Lauren! En een mooie verlovingsring. Jullie zien er heel gelukkig uit samen! Dat jullie zo fotogeniek zijn, belooft alvast voor de trouwreportage :o)
http://www.elfjetwaalfje.be/jurk/DSC00587.JPG Deze is het geworden :) Ik sta er enorm onflatterend op, maar het kleedje is wel mooi :D vind ik dan toch.Onze fotografen doen wel veel hoor Hanne :D Het zijn echt twee supermadammen die alles mooi in beeld brengen en ook goed zijn met ons te poseren en dingen te zeggen waardoor er spontane reacties naar buiten komen. Dat is eigenlijk mijn enige echte 'folieke' geweest in het plannen van de trouw tot nu toe. Qua uitgaven en keuzes ben ik echt vrij vroom gebleven, maar een spetterende fotograaf die echt naar mijn zin was vond ik toch heel belangrijk. Nuja, op zich is het ook geen enorm extravagante kost. Voor 1400 euro heb ik twee fotografen, een verlovingsshoot, een locatieshoot voor of na het huwelijk en de huwelijksdag zelf van opmaak tot en met avondfeest. Ik krijg er echt al zin in :DSandra en Hanne, alvast bedankt voor de lovende woorden! :)
Super mooie foto's! Echt leuk!
wat een mooi foto'suw zegt dat u niet de smalste bent maar dat vind ik nog wel mee vallen maar ken wel ik ben just van boven breder dat benemen en dacht ook dat ik nooit een jurk zou vinden maar ik heb met ook gevonden. nou veel droom plezier nog over de jurk en nu maar wachten tot je hem af mag gaan passen ( ik mag pas in april mei terug ) gr francis
wou wat een mooi kleedje
Oh Lauren, echt een mooie jurk!!! Je budget van fotograaf ligt vrij hoog, maar je krijgt er kwaliteit voor terug natuurlijk!En het is nog zo lang é...(wij nog een weekje voor jullie)...ik tel mee af!!groetjes
amaai Lauren;Ik vind alles super mooi hoor; zowel je kleedje als je foto's:-)nog veel succes en groetjes,
amai, das echt een superjurk! welk merk is dat juist? ik ben nl nog op zoek naar een kleedje...
supermooie jurk!!Groetjes,Kim
Het is er eentje van Nana Couture (model 1415 staat op mijn bestelbon). Ik had er zelf nog nooit van gehoord maar het viel bij de mama's in de smaak en viel ook enorm mee van prijs, dus des te beter :D
mooie foto's en héél mooi kleed.Grtjs Wendy
oooh jammer, ik kan de foto van de jurk niet zien! Page not found krijg ik heel de tijd!maar de fotoshoot is alleszins wel leuk geworden!!
ja, die is blijkbaar gewist door de mama :/ Ik had hem beter opgeslagen op de pc.