Terug naar overzicht
Hey, je mag me altijd de foto's eens doorsturen!bongiorno_a@hotmail.comgroetjesAlessia
Oeps, mijn e-mail is geblokkeerd :O !! Als dat maar goed komt!!!!!!
Ik wil wel eens kijken...annelieswijnants@gmail.comGroetjesAnnelies
Ik wil ook wel eens kijken.nina.herremans@hotmail.comGroetjes Nina
krullenkopje@hotmail.com
Hier nog iemand die graag eens kijkt: lindsymerckx@hotmail.com
Een eigen creaties, dat wil ik ook héél graag eens zien.Groetjes Griet xgrietmeersman@hotmail.com
Ik maak voor alle gasten een lavendelzakje met theekopjes of koekjes op (english tea, het thema van de trouw is London). Voor de getuigen hebben we een cadeau voorzien dat ook met het thema te maken heeft en bij de getuigen zelf past: make upset met London als titel, een puzzel met de big ben en twee badeendjes uit British museum (een getuige spaart die). Voor de ouders moet ik nog zien. Misschien bloemen voor de schoonmama en een goei fles bier voor de vaders of zo. Dat hebben ze zoiezo graag.Verder ben ik van plan om zelf het trouwalbum te maken digitaal (ben er wel erg creatief mee heb al veel geoefend speciaal daarvoor) en dat dan gelijk ook voor de ouders en de getuigen te bestellen. Zo hebben ze meteen ook een speciaal aandenken van de hele dag. Ik wilde er ook een foto van de wettelijke trouw insteken en misschien één beeld uit de huwelijksreis om het echt volledig te maken. Het thema is London dus dat scheelt dan kan ik daarmee ook aan de slag voor de versiering (als achtergronden, versieringen, kleine prentjes,ed) zodat je eigenlijk meer een digitaal scrapbook krijgt.