Terug naar overzicht
Op een trouw waar ik onlangs was waren dat gewoon twee goeie vriendinnen van de bruid :)
bij ons gaan de chauffeurs van de ceremoniewagens dit doen.groetjes
Hey marjon...Hoe doen jullie dit dan als er al volk binnen is wanneer jullie toekomen met de chauffeurs?En Lauren, ja dat kan ik misschien nog wel in het achterhoofd houden om een vriendin te vragen.Maar hoe lang op voorhand zou die er dan moeten staan denk je?
Ik heb dat ook eens gedaan bij een vriendin. De avond voordien bracht ze de boekjes naar mij thuis en ik ben een half uurtje vantevoren post gaan vatten achteraan de kerk. Was eigenlijk nog wel een fijn taakje om te doen, met al die vrolijke gezichten die passeren!
Hallo, Je kan zoals je zegt een mandje aan de inkom zetten en de mensen het zelf laten nemen. Je kan ook aan een vriend/vriendin vragen om deze taak op zich te nemen....GroetjesAnnelies
Bij ons gaan de 2 chauffeurs van de eerste 2 auto's onmiddellijk aan de kerk staan en dan delen ze die uit aan iedereen die binnen gaat. 3de chauffeur gaat dan kijken in de kerk of er daar al volk zit zonder boekje. En het meeste volk gaat binnen voor ik naar binnen zal gaan.Onze ceremoniemeester ging dat zo regelen zodanig dat er eigenlijk niemand meer buiten zal staan wanneer ik de kerk moet binnengaan. Dus zo zal iedereen zeker een misboekje hebben.groetjes
hoiBij ons hebben mijn man zijn 2 nichtjes de boekjes uitgedeeld aan de mensen (boekjes lagen al in de kerk, zij kwamen gewoon goed op tijd).groetjesJoyce
He, ik heb dat onlang langs gedaan bij een verre kennis. Ik vond het eigenlijk een eer dat ze dat aan mij vroeg. Heb 35 min vroeger naar de kerk gegaan en alles netjes uitgedeeld. ( 2 dagen er voor heeft ze de boekjes gebracht).Zou zeggen vraag het gewoon even aan iemand die gaat het met veel plezier doen!Frida