Terug naar overzicht
hoi VickyIk ben op 1 april met mijn bruidskindjes (toen 2.5 en 5) gaan winkelen en ben op 30 april getrouwd.Voordeel: dan is de communiecollectie er al en vind je wel heel leuke dingen (ik ben in C&A geweest, mooie kledij, nog draagbaar achteraf en niet duur)groetjesJoyce
Wij hebben de kleertjes voor onze kindjes gekozen in januari voor september, 8 maanden op voorhand dus :-) Onze bruidskindjes waren op de trouw 2 van 15 maanden, 2 van 3 jaar en eentje van 4 jaar. We hadden alles groot genoeg gekocht, maar wel kleertjes waar het mogelijk was om dit nog in te nemen.Zo hadden de allerkleinsten kleedjes, omdat we dit zowel in de lengte als breedte konden innemen. De oudste meisjes hadden rokjes en een t-shirt en het manneke had een broek met hemdje. Dat is eigenlijk zeer vlot gegaan.In maart hadden we ook hun schoentjes gekocht en die pasten ook allemaal! 4 maanden op voorhand moet volgens mij wel lukken hoor! Wij waren zo vroeg omdat we zomerkleren wilden en we ze alle 5 in hetzelfde wilden :-)Groetjes,Hanne
wij wachten ook op de communie collectie begin volgend jaar.Dan zijn we tenminste zeker dat ze er nog in kunnen en hebben we heel veel keuze.
Wij wachten ook de communie-collectie af, die normaal eind januari geleverd zou moeten worden.. Dan zit enkel de maand februari ertussen, op 10 maart trouwen we al.Ik ben nu al 'ns binnen geweest bij een C&A en die bellen me op van zodra de collectie geleverd is.
Ik wacht ook op de communiecollectie, algewel ik ook beetje schrik heb, trouwen pas in september. Ons dochter is 2,5j en ons zoontje bijna 5. Maar als ik wacht op de nieuwe collectie van september, zijn de kleren veel te winters. 'k Ga raad vragen in de winkel.
Inge, ik denk dat je in september meer kans hebt op mooi weer dan op slecht weer, september kan zelfs beter zijn dan de zomermaanden.. Maar uit de wintercollectie zou ik ook niet kiezen, de communie-collectie zal beter passen denk ik.
hey hey, Wij gaan 7januari gaan kiezen en we trouwen 5 mei. Fay wordt op 9mei 4jr en Liam word in januari 2jr. We kunnen hun kleren dan al gaan kiezen want de dame in de winkel besteld de maat die hen op dit moment past en een maat groter, zodat we dan nog kunnen kiezen.groetjes!
wij zijn vandaag een kleedje gaan kopen voor Laure die 3 is. Nathan is ook 3 en hij heeft een gehuurd pakje, daarvoor zijn we vorige week gaan passen. Nog 18 dagen op de teller... Voor Noa die nu 3 maanden is heb ik zelfs nog niets. Geen paniek dus! :)