Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingcamera's

25-11-2011 18:30:19
Hallo allemaal,
Mijn weddingcamera's zijn al toegekomen! gisteren besteld en betaald vandaag al geleverd! Supersnelle service dus!
Ik heb ze besteld via trouwartikelen.nl De camera's waren niet zo duur... Amai ik ben super blij nog iets die inorde is!
Gisteren ook menu vastgelegd in de zaal...
Met nog 161 dagen op de teller hebben we wel nog wat tijd natuurlijk...

groetjes!

Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 482

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik25-11-2011 19:12:28

hallokes. super hé. jullie trouwen toch ook in Ten bogaerde hé. hebben jullie brunch genomen of bediening aan tafel. k weet nog niet wat wij gaan nemen. T is wel een mooie zaal hé. groetjes sofie

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik26-11-2011 17:40:24

Super leuk he! Zoiets gaan we ook doen.
Hoeveel camera's hebben jullie besteld??

Groetjes
Kristien

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik27-11-2011 10:54:35

Hey Sofie, ja wij trouwen in Ten Boogaerde, wij hebben gekozen voor bediening aan tafel, te veel genodigde en dat ze het moeilijker maken, het is inderdaad een mooie zaal niet te groot, maar gezellig, Kristien wij hebben 16-tal besteld, we werken met ovalen tafels waar heel wat mensen samen kunnen zitten en kdenk dat ik zal toekomen met 16 caùera's anders bestel ik er nog bij...

groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:09:34

dat willen wij ook nog doen via dezelfde site, fijn te horen dat het goed is verlopen. onze trouwdatum komt dichterbij! x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...