Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG 188 dagen!!!!!

26-11-2011 8:29:19
Goedemorgen dames & Heren Ik verschoot toch net toen ik naar de teller keek en nog maar 188 dagen zag staan!!! T'is toch allemaal zo snel gegaan hé! Ik ben nu al bijna een jaar verloofd en dat jaar is zoooo snel voorbijgevlogen, Amaai!!
Nog zo'n 6 maandjes en dan is het zover... Sta er echt versteld van hoe snel dat ik iets kan gaan als je er zooo lang naar uitkijkt!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 361

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik26-11-2011 11:36:04

I know the feeling :-) en .... april komt er ook nog sneller aan hé, Patrizia . Was niet de bedoeling jou te stresseren hoor ....

Groetjes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik26-11-2011 16:33:48

Ja Merci seg! hahaha! Nee nee maar voor april ben ik niet zozeer aant stressen want dan gaan we het redelijk simpel houden... Maar voor de 2de juni amaai!!! Bij u ook nog alles ok?

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik27-11-2011 20:22:31

Hahaha ..... mja :)

Hier alles prima. Heb het even wat rustiger aan gedaan maar het is idd zo dat het nu weer serieus begin te kriebelen. Vooral met die feestdagen die nu komen en nadien de beurs waar we 11 dagen moeten werken dan de wettelijke trouw en dan gaat mijn lieve schat eerst nog 10 dagen we met klanten op reis - pffffff - zie dat niet echt zitten maar zal een goed moment zijn om schoenen in te lopen zodat hij er niets van ziet ;-).
En 2 weken later, is het 2 JUNI !!!
Eens de feesten voorbij, gaat het gewoon vliegen voor ons allemaal denk ik!

Ik geniet wel enorm van de voorbereidingen. Rustig aan. Puur genot!

Ik wens jullie hetzelfde toe!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...